Importera skyddsväst - billigare?

~Reflection~

Trådstartare
I en tråd för längesedan såg jag att det snackades om att de flesta hade köpt sina säkerhetsvästar utomlands och att det därför blev betydligt billigare.

Hittar inte den tråden tyvärr så därför gör jag en ny!

Så..Hur är det med det där? Hur göra för att få hem en säkerhetsväst billigare?

Sv: Importera skyddsväst - billigare?

Jag köpte min härifrån: www.threehousonline.co.uk de skickade den som ett brev så frakten blev inte alls dyr. Blev lite billligare än att köpa i Sverige men beror ju på växelkursen också.. Tror dessutom att priset på den har gått ner nu i Sverige, tom h**ks säljer ju den nu! Det roliga här är att du själv kan välja färg/färger...

Länken funkade inte så jag googlade mig fram och fann att det hette treehouseonline :D

En race safe alltså, verkar som att många har den, är den the shit eller? :D

Just det, lär mig aldrig om det är tree eller three... :angel:

Racesafe är väl "orginalet" finns ju många billigare varianter nu, men jag skulle aldrig kunna använda någon annan modell iaf. Tror de billigare i samma modell är lika sköna men säkerheten har jag ingen koll på..

Liknande trådar

Utrustning I somras skapade jag en tråd om att köpa ridhjälm. Nu försöker jag välja en säkerhetsväst att köpa och det är precis lika svårt 🙈. Då...
Svar
11
· Visningar
878
Senast: Takire
·
Fordon Efter att maken köpt en helelektrisk city car i kombination med att jag börjat med häst på en lite mer seriös nivå igen och slutat...
2
Svar
34
· Visningar
1 561
Senast: Derivata
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 758
Senast: Lavinia
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
33 025
Senast: netia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tips på mellanstor hund för barnfamilj
  • Akvarietråden V