Imorrn är det dags!

Illiana

Trådstartare
Då är det Wångendagarna, och jag ska köra mitt livs första travlopp :D
Jag är jättenervös! Jag ska köra min lilla passhäst här på Wången.
En liten ponny som heter Caspian... det är iofs "bara" bygdetrav, men det är ju ändå ett travlopp!
Ussa... Hur ska detta gå?! önska mig lycka till!! :p

Pussa på caspian från mig, jag gick där när han köptes in till skolan och skötte honom i början.

För sent med lycka till, men hur gick det? Själv har jag för mig att jag var sist i debuten, ska jag vara ärlig så minns jag inte riktigt, men det är ju så länge sen... :crazy:

///ghost

höhö... jag kom sist :p han gick jättedåligt!
Han gick bara 2.14,7 / 2620 m... inte bra... men han startade inne på östersund för 1 ½ vecka sen och då kom han 4:a (med störning) på 2.02.8, han hade 13:e spår och stod 140 meter bakom... :) han har rekord 2.02.5 :) han var jätteduktig! min lilla poojke :p jaja... men det gick iaf inge vidare :p

Det går bättre nästa gång ska du se... :p

Min svenska rekordhållare gick 20 sekunder långsammare med proffskuskar och 10 sekunder långsammare med min syster i sulkyn...

En känd E-tunakusk kom lååångt efter alla andra pga att han inte ville lyssna på en 15-åring som visste hur man åtminstone lite grann kan lura en enveten ponny...

/// ghost

Liknande trådar

Hundträning Hjälper ett ungt par som har en tvåårig fralla, hane. Paret har precis skaffat sitt första barn. För "säkerhets skull" fick inte hunden...
Svar
9
· Visningar
1 502
Senast: Tuggben
·
Hästvård Hej! Skriver här desperat i hopp om att nån kanske har en aning om vad som är felet på min ponny. Hon är en 18 årig korsningsponny med...
2
Svar
34
· Visningar
3 294
Senast: Freazer
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
7 287
Senast: Blyger
·
Övr. Hund Hej! Jag har sedan 2 år tillbaka min första hund. Hon är det finaste jag har, och att se henne lycklig är det bästa jag vet. Jag gör...
Svar
19
· Visningar
2 351
Senast: Hellhound
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama