imorgon smäller det!

Glimfeather

Trådstartare
Ska klippa vovvsingen imorrn, tänkte att hälften nog är lagom, men svansen får hon inte röra! Tänk om jag ångrar mig... emn söt kommer han bli i alla fall och det växer u ut ganska fort om jag skulle ångra mig :D

den här hårbollen ska alltså blir lite mer hårlös
3251916.jpg

Senast ändrad:
Sv: imorgon smäller det!

Visualisera nu: Kamma vovven, borsta vovven, kamma vovven, vovven skriker, tovan fastnat i kammen, lirka loss tovan, kamma vovven.... Upprepa valfritt antal gånger men minst varannan dag. Låter klippning mer frestande nu?

men han är ju så fin i lång päls... ush, vad ska jag göra :( mormor får hjälpa mig att borsta honom iaf.

ska du klippa din vovve?

Nja, tror jag står ut med kammandet... Dock har hon inte på långa vägar fullängdspäls ännu så jag kanske hinner ändra mig.

Efter mycket vånda klippte jag ner min spanielblandis. Det var benne mig det BÄSTA jag gjort. Inte tre kilo pinnar, lera och skräp med in. Hunden mycket gladare utan all tung päls. Och jag slapp kamma, tovor och att hunden banne mig aldrig torkade.

Spara ner en bild som är max 80*80 pixlar och lägg den som "Avatar" i kontrollpanel-fönstret. Den som heter profil-bild syns bara i - just det - profilen.

Liknande trådar

• Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
35 217
Senast: Snurrfian
·
Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
26 751
Hundhälsa Det känns helt hopplöst att hitta mat som hunden petar i sig utan att man behöver ge kula för kula ☹️ Bakgrund: 14 år gammal vovve med...
2
Svar
28
· Visningar
6 094
Senast: Fetaost
·
Hundavel & Ras Dags för ännu en rastråd. Om två-tre år planerar jag att skaffa en till hund, då min äldsta hund då börjar bli lite äldre (jag har två...
5 6 7
Svar
126
· Visningar
13 944
Senast: linnsan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Födda -21