Illamående

xandoor

Trådstartare
Min golden mår illa. Han vill bara ut hela tiden. När han väl är ute så vill han bara äta gräs. Han har kräkts en gång som jag har sett. kan man ge honom nåt så att det lindrar i magen? Matte sitter här och är trött,vill gå och lägga mig, men han vill ju bara ut. Han är inte dålig för övrigt, ligger här bredvid och är som normalt mellan sina illa mående attacker.
Har ni några tips?

Sv: Illamående

Är det bara gräsätandet som tyder på illamående? För grästäande behöver inte vara ett symptom på illamående. Det kan helt enkelt vara så att hunden tycker det är gott att käka gräs:)

Sv: Illamående

Han mådde verkligen illa,saliven rann,gick liksom och hulkade.Han kräktes även flera gånger. Jag vet att när han inte mår bra i magen då vill han äta gräs. Men denna gång satt det i så länge.
Visst han älskar att ibland äta gräs för övrigt oxå men nu såg man de andra illa måenede symptomen..

Liknande trådar

Övr. Hund Hej, Vill kanske mest skriva av mig eller få lite tips kanske! Min kille är snart 1 år. Jag tycker vi har god kommunikation för det...
Svar
9
· Visningar
937
Senast: inverterad
·
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 798
Senast: Maniac123
·
Hundhälsa Vi funderar på om vi ska utreda hunden för allergi eller inte och hade behövt lite tankar från er. Hunden är en 2-årig havanais. Inga...
Svar
11
· Visningar
904
Senast: Rumpnissen
·
Hundhälsa Äldsta tikens mage har varit ett problem i många år. Vi har varit på utredningar hos flertalet olika veterinärer, även sådan som ska...
2
Svar
20
· Visningar
2 075
Senast: super
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar