Illamående under senare delen av graviditeten

Ireland

Trådstartare
Någon som fått tillbaka sitt illamående under den senare delen av graviditeten?
Jag mådde illa i ca 3 v i början, men det gick sen över. Nu är jag idag i v. 30+0 och har under en veckas tid haft samma illamående som i början, på morgonen och på kvällen. Likadant som i början. Har aldrig kräkt av det. Eftersom det har hållt i sig en tid nu undrar jag om det kommer försvinna eller jag får stå ut med det tiden ut nu...

Sv: Illamående under senare delen av graviditeten

Jag hade inget illamående i början. Men nu på slutet, sen v.30 någonting har jag för mig att det började. Så är jag ännu mer känslig för lukter och mår illa bara sådär. Trökigt värre nu på slutet när det hindrar en från att äta ibland fast man behöver äta allt man kan få i sig nu. Är vi v.37+0 idag!

Sv: Illamående under senare delen av graviditeten

Har haft illamåendeslängar mot slutet av graviditeten (från kanske v 35?) men det beror på att bäbisen trycker mot magsäcken och kan alltså komma lite när som helst.

Liknande trådar

Hästvård Hej! Skriver här desperat i hopp om att nån kanske har en aning om vad som är felet på min ponny. Hon är en 18 årig korsningsponny med...
2
Svar
34
· Visningar
3 490
Senast: Freazer
·
Hundhälsa Holländsk Herdehund på nyss fyllda 1år, började med att jag en dag (14nov) tyckte han såg halt/rörelsestörning på morgon rastningen...
Svar
3
· Visningar
1 053
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
21
· Visningar
2 766
Småbarn Vi har sökt vård både på jourcentral, akuten och kommer sannolikt behöva söka oss till VC nästa vecka om symtomen inte släpper - men är...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 472
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar