Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Häll i lite ättika och kör ett program kanskeRengöring har jag inte kört, alltid tänkt att det mest är ett sätt att tjäna pengar på konsumenterna
Kanske ska införskaffa en flaska och testa.
Spolarmarna har jag inte tagit loss, vet inte hur man gör
Häll i lite ättika och kör ett program kanske
Ja det kan väl knappast skadaVärt ett försök! De brukar ju funka när tvätten luktar illa så varför inte
Den rengöring jag har är pulver i påsar, gör avfettning, avkalkning samt rengöring. Jag har provat med bara ättika också men tyckte inte det blev lika bra. Ang flaskan så kanske du tänker på spolglans? Eller så finns sån rengöring på flaska också, inte vet jag
Ang spolarmarna så vet inte jag heller, var maken som gjorde det här när vi var tvungna att kolla igenom maskinen.
Jag köpte maskinrengöring i tablettform. Maskinen luktar vansinnigt gott efter och blank blev den också.
Diskmaskiner klarar sig inte på att bara köra tomma program. Du behöver köra rengöring med jämna mellanrum..Vår diskmaskin stinker avlopp. Vad kan vara fel och vad kan vi göra?
Maskinen är 1 år gammal. Filter rensat, salt påfyllt. Har torkat ur alla vrår jag kommer åt och kört på varmaste programmet men det stinker ändå..
Det var yes.Du vet inte vad sorten hette?
Det var yes.
Luktar gott länge efter också.
Fast det där tycker jag låter MÄRKLIGT. Det är inte någon slags felkoppling, så att du faktiskt får upp avloppslukt från avloppet då genom diskmaskinen?Det stinker i hela köket när man öppnar maskinen
Fast det där tycker jag låter MÄRKLIGT. Det är inte någon slags felkoppling, så att du faktiskt får upp avloppslukt från avloppet då genom diskmaskinen?
Jo, det ska vara vatten där.Fast nu när du säger det slår det mig att det står vatten där man fyller på salt och det ska det väl inte göra?
Jo, det ska vara vatten där.