IKEAs restauranger - öppna?

tanten

Trådstartare
Jag ska ut på en liten tripp imorgon. Kommer att behöva få i mig mat längs vägen.

IKEAs restauranger har ju varit coronastängda på en del ställen. Hur är det nu?

Hemsidan visar öppet men kan jag lita på det?
 
Jag ska ut på en liten tripp imorgon. Kommer att behöva få i mig mat längs vägen.

IKEAs restauranger har ju varit coronastängda på en del ställen. Hur är det nu?

Hemsidan visar öppet men kan jag lita på det?
Jag har varit i Sundsvall. Det var stängt ganska länge i våras, men nu har det varit igång ett bra tag.
 
Jag ska ut på en liten tripp imorgon. Kommer att behöva få i mig mat längs vägen.

IKEAs restauranger har ju varit coronastängda på en del ställen. Hur är det nu?

Hemsidan visar öppet men kan jag lita på det?
Älmhult har öppnat igen, men det är nog inte dit du ska.... :D
 
Tack alla! :love:

Det gör mitt lunchande betydligt enklare. Behöver gå snabbt eftersom jag har hunden i bilen och det behöver vara enkelt.
 
Tack för tråden, jag hade trott att det fortfarande var stängt men tråden fick mig att kolla, och "min" i Barkarby ska också vara öppen nu.
 

Liknande trådar

Fritid Om några veckor ska jag för första gången åka till London på semester en vecka. Jag ska bland annat se Harry Potter och det fördömda...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
2 203
Senast: sjoberga
·
Samhälle Jag har precis sett Uppdrag Gransknings reportage Var finns Therese? och jag känner att jag behöver ventilera lite. Vill inte att det...
2 3
Svar
51
· Visningar
3 401
Senast: vilde
·
Fritid Jag brukar följa alla trådar som postas när det efterfrågas om tips på sevärdheter och annat kul när en ska ut på tur. Är ju så många...
2
Svar
24
· Visningar
756
Senast: Tilly_85
·
Hemmet Jag är på väg att köpa hus,imorgon kommer mäklaren hit och värderar min lägenhet och på fredag ska jag på förhandsvisning av en liten...
28 29 30
Svar
594
· Visningar
51 329
Senast: Amha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp