Ser du inte själv att den kommentaren jag svarade på va sur?
Va!? Återigen ska du ha fokus någon annan stans än på ditt beteende! Skärp dig.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ser du inte själv att den kommentaren jag svarade på va sur?
Det kanske handlar om att vi uppfattar saker olika, snarare än att ditt sätt är sanningen?
Det är ett ordspråk. Ger man en person en fisk är han mätt idag. Lär man honom att fiska behöver han aldrig vara hungrig.Vad betyder Lär man en att fiska så...
Om en person går in i tråden kommenterar inte det tråden handlar omutan kommer med en sur kommentar om något helt annatVa!? Återigen ska du ha fokus någon annan stans än på ditt beteende! Skärp dig.
Om en person går in i tråden kommenterar inte det tråden handlar omutan kommer med en sur kommentar om något helt annat
Har man inte rätt att säga till då?
Jag har aldrig varit otrevlig mot det nicket
Om en person går in i tråden kommenterar inte det tråden handlar omutan kommer med en sur kommentar om något helt annat
Har jag aldrig hört tidigareDet är ett ordspråk. Ger man en person en fisk är han mätt idag. Lär man honom att fiska behöver han aldrig vara hungrig.
Det va surtDU uppfattar något som surt. Det är ingen sanning. Det är din uppfattning. Som INTE rättfärdigar att du börjar gå till personangrepp.
Och du är en surkärring
Jag startade tråden för jag tyckte det va kul
I fortsättningen slipper jag se kommentarer från det hållet, så det är lugntJag håller verkligen inte med Petruska jämt men att kalla någon för det du just gjorde är så långt bortom anständighetens gräns att den försvann utom synhåll för länge sedan.
Åh herregud..
Det va surt
Hen har ingen anledning att ge mig sura kommentarer
Det va surt
Hen har ingen anledning att ge mig sura kommentarer
Nej, det är ju sällan någon annan än mina barn som tonåringar sagt något liknande.Jag har rapporterat ditt inlägg till moderator, personliga påhopp och att kalla någon annan surkärring är inte OK vare sig enl bukefalos regler eller i hur man beter sig mot en annan människa i vanliga livet.
Bra tips där från digJag ignorerar dom som inte verkar läsa/lyssna på det man försöker berätta eller bara läser delar av det man skriver. Kan även välja att ignorera diskussioner när det spårat ur totalt och inte finns hopp att få rätsida på skeppet igen, då är det bättre att överge diskussionen och gå vidare, enklast så för alla och slipper eventuellt tjafs.
Ja jag springer över strax..Fixar du popcornet? Jag tar med vinet