Vem Vem??
Det kan knappast räknas som god ton att skriva ut vem man eventuellt ignorerar, dels eftersom den personen blir utpekad och dels eftersom den som ignorerar inte kan se eventuella protester.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vem Vem??
Jag har sett gnäll över ämnet,det är ju bara bortkastad tid.Jag ser sällan eller aldrig någon som "gnäller över ämnet"? Däremot blir det ibland kritik mot oklara frågeställningar, men är det motiverat är det ju bara något som hjälper att forma en diskussion.
Nu känner jag ju helt klart att det skulle vara intressant om ni skrev ut nicken också...Ignorera och ignorera... det finns vissa som jag slutat läsa, eftersom jag vet att de bara kör sitt eget lopp hela tiden. Och ju mer irriterade andra blir, desto roligare tycker de att det är. Så det behöver jag inte bjuda dom på
Jag vet...jag skojar bara lite, självklart får vi inte skriva ut nicken.Det kan knappast räknas som god ton att skriva ut vem man eventuellt ignorerar, dels eftersom den personen blir utpekad och dels eftersom den som ignorerar inte kan se eventuella protester.
Jag har sett gnäll över ämnet,det är ju bara bortkastad tid.
Det är ju inte direkt så att man är tvungen att läsa allt som skrivs.
Fast det har väl inget med trådens ämne att göra? Plus att det vore vansinnigt otrevligt.Nu känner jag ju helt klart att det skulle vara intressant om ni skrev ut nicken också...
men det går säkert mot reglerna...
Jag vet...jag skojar bara lite, självklart får vi inte skriva ut nicken.
Nu känner jag ju helt klart att det skulle vara intressant om ni skrev ut nicken också...
Är det syftet med tråden? Då åker den snart i papperskorgen - med rätta.Vem Vem??
Bortsett från otrevligt så är det ointressant... olika människor irriterar sig på olika företeelser.Nu känner jag ju helt klart att det skulle vara intressant om ni skrev ut nicken också...
Men det är ändå inte säkert att vi tänker likadant och reagerar på samma saker.
absolut inte syftet.Är det syftet med tråden? Då åker den snart i papperskorgen - med rätta.
HA HA HA detsammaExakt. Jag har ju dig på ignore, tex.
(Obs, skämt!)
Nej. mer inlägg av typJag skulle tippa på att de som skriver vad det nu är (menar du inlägg av typen "varför pratar ni om priset på dagstidningar, vi borde diskutera kattraser istället!" eller vaddå? ) inte ser det som gnäll utan försöker föra fram något slags åsikt i de flesta fall, och då gäller ditt råd väl även dig själv? Är det inte bara bortkastad tid att "gnälla" över "gnäll"?
... Och ja, jag har stora problem med att beskriva andras åsikter som gnäll.
Nej. mer inlägg av typ
- Åh nej inte en tråd till som handlar om xxx
Då tänker jag, jamen skrolla förbi då....
NU vad du lite tramsig!Det handlar inte (enbart) om att inte få, det handlar om att själv vilja ha ett någorlunda trevligt forum tycker jag. Jag tycker ärligt talat att det går över gränsen att du ens frågar...