IF hemförsäkring

74 kr i månaden! :D Men då har jag bostadsrättsförsäkring inkluderat i månadsavgiften.
 
Per år? Jag betalar 555 kr/halvår.
32920

Japp, dock 87 kr rabatt för bilförsäkring, den kanske är dragen då..? Så kanske 495+87 då isf.
 
Vad för premie man får beror ju till stor del på boendeyta, antal rum osv då de går efter schabloner för vad som normalt ingår per rum och vad sånt har för generellt värde.
 
Vad för premie man får beror ju till stor del på boendeyta, antal rum osv då de går efter schabloner för vad som normalt ingår per rum och vad sånt har för generellt värde.

Samt om man bor i HR eller BR. I BR behövs ju bostadsrättstillägg
 

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag har två bolån på mitt hus. Ett som är ca 75% av hela lånesumman och som nu är bundet något år till. Det andra lade jag till för...
Svar
19
· Visningar
1 089
Hemmet Tittar på att sälja min lägenhet (Stockholm) och blir lite nyfiken på vad för arvode folk betalat för sina mäklare där ute? Och vad har...
Svar
13
· Visningar
844
Senast: machafuko
·
  • Låst
Juridik & Ekonomi Min ekonomi har ju varit uppe för debatt här. Ja jag har haft skuldsanering Den ska enligt mina papper vara klar i höst, men användare...
5 6 7
Svar
138
· Visningar
13 006
Senast: Bubbla
·
Hemmet Jag är på väg att flytta in i en lägenhet på markplan. Jag var där och fixade lite igår och märkte att det blir varmt när solen ligger...
2
Svar
25
· Visningar
1 284
Senast: Angel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2025
  • Avels fråga
  • Hur är processen

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp