IF hemförsäkring

74 kr i månaden! :D Men då har jag bostadsrättsförsäkring inkluderat i månadsavgiften.

Per år? Jag betalar 555 kr/halvår.
32920

Japp, dock 87 kr rabatt för bilförsäkring, den kanske är dragen då..? Så kanske 495+87 då isf.

Vad för premie man får beror ju till stor del på boendeyta, antal rum osv då de går efter schabloner för vad som normalt ingår per rum och vad sånt har för generellt värde.

Vad för premie man får beror ju till stor del på boendeyta, antal rum osv då de går efter schabloner för vad som normalt ingår per rum och vad sånt har för generellt värde.

Samt om man bor i HR eller BR. I BR behövs ju bostadsrättstillägg

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Hej! Gammal användare som vill vara anonym. Pågrund av förändrad ekonomi samt lite annat trassel så har jag sökt bistånd från soc för...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 987
Juridik & Ekonomi Jag vill nästa år försöka ta tag i min ekonomi ordentligt. Jag har alltid varit dålig på att hålla koll på min ekonomi. Förutom de dumma...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
4 274
Senast: Squie
·
Juridik & Ekonomi En anhöring har blivit påkörd av en epa och polisen la ner direkt, tydligen för att det är för svårt att fastställa vem som varit...
2 3
Svar
51
· Visningar
3 420
Senast: Bee
·
Juridik & Ekonomi Jag köpte en ställbar säng från ett företag i våras. Då synkroniseringen inte fungerade fick jag igenom en reklamation och skulle skicka...
Svar
5
· Visningar
531

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka