Du tror inte att någon vill vara singel?Fast den klyschan är sann. Sedan är det ju lätt att skylla på annat för att man inte är tillräckligt kvalitativ själv för att attrahera en kvalitativ man/kvinna.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du tror inte att någon vill vara singel?Fast den klyschan är sann. Sedan är det ju lätt att skylla på annat för att man inte är tillräckligt kvalitativ själv för att attrahera en kvalitativ man/kvinna.
Fast den klyschan är sann. Sedan är det ju lätt att skylla på annat för att man inte är tillräckligt kvalitativ själv för att attrahera en kvalitativ man/kvinna.
Personen skojade väl? Eller?Du tror inte att någon vill vara singel?
I detta fallet vet jag faktiskt inte. .Personen skojade väl? Eller?
I tråd efter tråd.@Amha @stjarnhimmel Hen trollar för att folk ska känna sig påhoppade och starta en fruktlös diskussion.
@mandalaki@Amha @stjarnhimmel Hen trollar för att folk ska känna sig påhoppade och starta en fruktlös diskussion.
Bullshit! Det är verkligen inte säga alla som vill ha partner.Fast den klyschan är sann. Sedan är det ju lätt att skylla på annat för att man inte är tillräckligt kvalitativ själv för att attrahera en kvalitativ man/kvinna.
Nu dog jag lite.
"Somnambulism har blivit en så vanlig invändning under våldtäktsrättegångar att Åklagarmyndigheten den här veckan har sänt ut en rapport till landets åklagare med råd om hur påstådd sexsomnia kan motbevisas och en genomgång av tillgänglig forskning."
http://www.svd.se/har-det-utbrutit-en-epidemi-hos-vissa-man/om/sverige
Patriarkatets uppfinningsrikedom är oändlig.
Fast den klyschan är sann. Sedan är det ju lätt att skylla på annat för att man inte är tillräckligt kvalitativ själv för att attrahera en kvalitativ man/kvinna.
Ja! Så reagerade jag också. Det låter inte klokt.Men för helvete.
Klart att det är sant. Alla vill ju vara del av normen och de som hävdar annorlunda ljugerBullshit! Det är verkligen inte säga alla som vill ha partner.
Nu dog jag lite.
"Somnambulism har blivit en så vanlig invändning under våldtäktsrättegångar att Åklagarmyndigheten den här veckan har sänt ut en rapport till landets åklagare med råd om hur påstådd sexsomnia kan motbevisas och en genomgång av tillgänglig forskning."
Nej, man vet ju inte vad de kan ta sig till när de springer omkring i sömnen.För de individer som "drabbas" av denna form av problem borde väl skyddsskäl kunna motivera antingen fotboja eller inspärrning på mentalsjukhus. Vi kan liksom inte ha sådana störda typer springandes ute på våra gator.
Jag tänkte samma sak. Eller är det en så lömsk sjukdom som bara kommer plötsligt och akut utan symptom innan?För de individer som "drabbas" av denna form av problem borde väl skyddsskäl kunna motivera antingen fotboja eller inspärrning på mentalsjukhus. Vi kan liksom inte ha sådana störda typer springandes ute på våra gator.
Herrejösses.. våldtäkten är illa men jag undrar om det inte är betydligt värre att de frias med det där påståendet.Nu dog jag lite.
Kanske även för att förhindra smittspridning...För de individer som "drabbas" av denna form av problem borde väl skyddsskäl kunna motivera antingen fotboja eller inspärrning på mentalsjukhus. Vi kan liksom inte ha sådana störda typer springandes ute på våra gator.
Stackare... Men oroa dig inte, Den Rätte står bakom nästa hörn!
Med kloroform, huva och förberedd bunker.
[Ironi] Men vi är ju guds gåva till kvinnorna vet ni väl? [/Ironi]Vissa män har alldeles för höga tankar om sig själva