Idiotiska män!

Nu dog jag lite.

"Somnambulism har blivit en så vanlig invändning under våldtäktsrättegångar att Åklagarmyndigheten den här veckan har sänt ut en rapport till landets åklagare med råd om hur påstådd sexsomnia kan motbevisas och en genomgång av tillgänglig forskning."

http://www.svd.se/har-det-utbrutit-en-epidemi-hos-vissa-man/om/sverige

Patriarkatets uppfinningsrikedom är oändlig.

För de individer som "drabbas" av denna form av problem borde väl skyddsskäl kunna motivera antingen fotboja eller inspärrning på mentalsjukhus. Vi kan liksom inte ha sådana störda typer springandes ute på våra gator.

För de individer som "drabbas" av denna form av problem borde väl skyddsskäl kunna motivera antingen fotboja eller inspärrning på mentalsjukhus. Vi kan liksom inte ha sådana störda typer springandes ute på våra gator.
Jag tänkte samma sak. Eller är det en så lömsk sjukdom som bara kommer plötsligt och akut utan symptom innan?

Nu dog jag lite.

"Somnambulism har blivit en så vanlig invändning under våldtäktsrättegångar att Åklagarmyndigheten den här veckan har sänt ut en rapport till landets åklagare med råd om hur påstådd sexsomnia kan motbevisas och en genomgång av tillgänglig forskning."

http://www.svd.se/har-det-utbrutit-en-epidemi-hos-vissa-man/om/sverige

Patriarkatets uppfinningsrikedom är oändlig.
Herrejösses.. :eek: våldtäkten är illa men jag undrar om det inte är betydligt värre att de frias med det där påståendet.

Kanske även för att förhindra smittspridning...

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 747
Senast: Anonymisten
·
  • Artikel Artikel
Dagbok På något sätt känns det som ett skifte har skett den senaste veckan. Som att jag mentalt har gått igenom en portal. Det känns som att...
Svar
4
· Visningar
2 487
Senast: Pratsch
·
Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
9 108
Senast: lundsbo
·
Relationer Vet inte hur jag ska börja denna långa historia, men i korta drag så flyttade jag in på gården min kille och hans föräldrar bor på. Allt...
7 8 9
Svar
179
· Visningar
26 948
Senast: Crossline
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar