E

emelit

Snälla SÄG vad jag ska göra idag! Jag är på ett sådant träningshumör (åka till ridhus och träna hoppning) så det är itne sant! Men det är tyvärr inte möjligt föränn efter den sista september!! :eek:

Så vad ska jag hitta på med pållen istället? Vi har liksom inte ens en sketen paddock att rida i :(

Sv: Idétorka

Träna i skogen, på ett fält, klättra, rid rätt ut i terrängen.. finns massa!

/adnamA - som inte heller har ens en sketen paddock.. ;)

Sv: Idétorka

Äsch vad ska man med paddock och ridhus till. Jag har åkrar och gamla grustag och massa stigar i skogen att använda till klättring, dressyrövningar, hoppning och allt annat skoj.

Finns det inga lämpliga träd att hoppa i skogen så fixa några!

Liknande trådar

Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
15 224
Senast: Juli0a
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
2 867
Senast: Lavinia
·
Hundavel & Ras Hoppas det är okej med en till sådan här tråd. Jag visste inte om jag skulle posta eller ej, känns som om jag mest skrivit, tagit bort...
2
Svar
34
· Visningar
3 602
Senast: Sasse
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 197

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka