Idétorka ;)

Det roligaste jag sett var när Roger Snäll red som dykare på Greva :D Han hade full dykarutrustning men hade gjort tuber av stora petflaskor. Sen red han till Das Boot.

Sara och Alazzi när Sara var utklädd till intern och red till "I fought the law" på Gotland förra året :)

Haha.
Vilken succé..!
Fast jag och min kära vän (hon som ska rida alltså) har hittat på både låt och utstyrsel nu. :D
Antagligen blir det premiär på HjoKo ;) :cool:

Är väl ingen som avslöjar om de kommit på nåt bra ;)

Tänk bara på att inte använda låtar med svensk text om det är en utländsk domare... blir ju inte samma grej om man inte fattar texten...

En höjdare var ju också Johan Bengtsson utklädd till Bill Clinton låten? ugglas 4 sekunder såklart :rofl:

Malin

Har du hämtat dig från vår båtresa i måndags? Kan tala om att jag har ont i halsen och börjar bli snuvig :crazy: Undrar varför ;)

:angel: Jag vet inte :angel:

Men jag mår bra nu iaf... Mycket sömn är min rekommendation!

Malin

Liknande trådar

Hundträning Har hamnat i något av en idétorka i noseworken. Idag tränar vi inomhus och ute i trädgården och nu har idéerna på bra platser och...
Svar
8
· Visningar
954
Senast: Sleepan
·
Tjatter Hur gör ni andra som har långt hår, det är ju sjutton alltid i vägen eller fastnar någonstans! Nu har mitt växt så pass att det alltid...
5 6 7
Svar
121
· Visningar
9 755
Senast: Halcyon
·
Western Hoppas innerligt att detta forum (buke) än idag kan leverera :bow: Det var ju BARA 5 år sedan jag själv var aktiv här inne :nailbiting...
5 6 7
Svar
130
· Visningar
20 712
Senast: kryddelydd
·
Anläggning Tänkte höra om någon har en bra idé på vad man kan begära för ersättning i det här fallet.. Grannen fick en hemleverans igår kväll, och...
Svar
12
· Visningar
1 281
Senast: Unafraid
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama