Identitetskontroll

iNHALE

Trådstartare
Någon som vet om ett besiktningsprotokoll räknas som en identitetskontroll eller om det måste vara ett separat intyg? Har aldrig behövt tilläggsregistrera en häst så jag har dålig koll på sånt.
 
Någon som vet om ett besiktningsprotokoll räknas som en identitetskontroll eller om det måste vara ett separat intyg? Har aldrig behövt tilläggsregistrera en häst så jag har dålig koll på sånt.
Identitetskobtrollen ska skrivas in i passet.
 
Som @Jeps skrev, ID-kontrollen ska noteras i passet. Leta reda på sidan (sidorna) som heter identitetskontroll (på en massa olika språk) och se om det är inskrivet där i samband med besiktningen.
Och kom ihåg att det kan finnas en gräns för hur lång tid det har gått sedan ID-kontrollen noterades för att den ska vara godkänd för tilläggsregistrering, beroende på vilken avelsorganisation som ska tilläggsregistrera.
//id-kontrollant
 
Precis gjort en ID kontroll. Det får man betala extra för. Sedan får den inte vara äldre än 30 dagar när man skickar in den till SH. Just nu verkar det vara lång väntetid, då jag går och väntar på svar.
 

Liknande trådar

Hästvård Nu är det dags. Min ponny är "för gammal" och börjar magra av trots bete och extra foder. Han är född 1995, och tar åldern ut sin rätt...
2 3
Svar
55
· Visningar
5 294
Senast: Jahopp
·
  • Låst
Anläggning Nu är jag nyfiken på hur ni tänker! Själv kan jag se båda sidor här, men scenario: När jag flyttade in min häst i det stall hon står i...
6 7 8
Svar
149
· Visningar
10 806
Senast: Görel
·
Hästmänniskan Jag har inte ridit på 25 år men min barndom och ungdomstid präglades av hästar. Jag fick min första ponny som femåring, tävlade FEI...
Svar
9
· Visningar
890
Senast: Emro
·
R
Hästmänniskan Hej Jag och min syster har hästarna på samma lösdrift, men hennes häst har sönder min ponnys täcken. Hon nonchalerar det även om hon...
2
Svar
23
· Visningar
2 160
Senast: CaisaCax
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp