Sv: Identifiera och förstärka inredningsstil
Åh vad bra - inside information!
Är det det huset som skolan äger?
(Det förklarar ju standarden på stilen i så fall )
Är det något som inte fungerar eller är helt tokigt?
Finns det hallon i trädgården?
Är grannarna crazy?
Kommer det ligga fulla studenter i trädgården?
Var det längesen du bodde där?
Ja, skolan äger huset. Innan ägde en gammal tant det och tror det enda skolan har gjort med huset är att smäcka upp ett till rum i vardagsrummet.
Jag bodde där VT 08 så det kan ha ändrats, men ingenting var tokigt mer än att tvättmaskinen var några år. Källaren borde gå och inreda. I köket går inte luckorna hela vägen upp till taket vilket vilket jag tycker är opraktiskt. Var dessutom gammalt. Altanen skulle nog behöva fixas med.
Inga hallon (vad jag kommer ihåg) i trädgården, finns nog en del runt omkring. Inget speciellt med trädgården alls förutom någon elak sorts myror. Lite vildvuxet fin tyckte jag. Inga bärbuskar alls.
Tja, du kommer bo granne med en gymnasieskola....
Nej, lillerud har strikta alkoholregler så det skulle förvåna mig.
VT 08 som sagt, huset var just inköpt av skolan då. Skulle ha velat bo där längre men skaffade hund och det var ej tillåtet där. Bodde sedan granne ett år
Sedan skulle jag tror att det inte skulle gå och få ha hästen på skolan trots det står i annonsen, sedan så förstår jag inte heller hur man skulle vilja ha det om man inte går där (väldigt strikta regler).
Ang. travbanan så ligger det en liten några hundra meter ifrån huset och en större några km in i skogen. De används väldigt aktivt under veckodagarna så du kan inte ha lös hundarna hur som helst.
Men VÄLDIGT fina gångvägar och fin skog att leta bär och svamp i kommer du ha 10m utanför huset
Varför det är billigt skulle jag tro är för att skolan vill bli av med det, skolan sänker också priset + att det är inte direkt gjort något med det inredningsmässigt.
Och jag baserar mitt påstående om att det inte är gjort något med tanke på att så länge husen gick att leva i så renoverades ingenting.