Sv: Idag var jag på skansen..
Hello!
Våra grisar kommer självklart bo ute, kanske tillsammans med hästarna om inte Ry dödar dom.. Hon gör ju sånt med mindre djur... Hur pass allergisk mot dom är du då? Alla jag pratat med säjer att grisar kan man inte vara allergisk mot, fast det kan man ju inte mot pelargoner heller enligt vissa överklasstanter där jag jobbar..
Har börjat planera in deras grisbad också.. Tittade på bilderna från skansen imorse.. grisar e så söta!!!
Jag tror jag hoppar traktorinbjudan, det enda jag missat är väl att välta med den.. berättade för ett tag sen om mina traktoreskapader för jobbarkompisarna... jo..den skenade, och en gång fick jag med mej halva åkern i den där prylen bakom..(harv hette den tydligen, säjer dom), och så stegringen.. alla bara skrattar åt mina äventyr och förstår varför jag ska ha fyrhjuling i stället..
Men jag hör av dej när jag ger upp Ry, så får du en supersnäll skadad häst att rida lugnt i skogen med och rida lite dressyr på när du orkar, så letar jag fram en os-häst åt mej själv.. Hon skulle säkert tycka det är helt ok att mest gå i hagen och skrota, jag kan säkert fixa en shettis som sällskap också...
/ Lavinia, som varit och registrerat sej på skolan idag