MidnightSoul

Trådstartare
Kan ice power bli dåligt? Köpte den tidigare i år och nu var konsistensen hel skum helt plötsligt. Gled runt i handen som en isbit på en värmeplatta typ.

Kan ice power bli dåligt? Köpte den tidigare i år och nu var konsistensen hel skum helt plötsligt. Gled runt i handen som en isbit på en värmeplatta typ.
Jag tycker att ice power nästan alltid uppför sig så, som att den smälter i handflatan. Aktar man sig inte har den åkt i golvet före man hunnit smörja in sig :D

Jag tycker att ice power nästan alltid uppför sig så, som att den smälter i handflatan. Aktar man sig inte har den åkt i golvet före man hunnit smörja in sig :D
Okej, aldrig varit med om den betet sig så här tidigare. Den betedde sig normalt idag.

• Gilla
Reactions: MCP

Liknande trådar

Kropp & Själ Lyssnar just på en pod från Medicinvetarna om att slippa ha mens om man inte vill. Och känner mig ungefär så här: 🤯 Jag har alldeles... 6 7 8
Svar
145
· Visningar
6 981
Senast: Humla
·
R
Kropp & Själ Jag har en nu 18-årig dotter. Hon är min mans och mitt andra barn, men vår första flicka hann aldrig börja leva, så dottern har hela... 12 13 14
Svar
265
· Visningar
11 940
Senast: sardellen
·
Kropp & Själ Förra året hade jag en fantastisk jul. Vi ställde in julfirandet och det var lugnt och skönt helt utan stress. I år är det tvärtom. Det...
Svar
18
· Visningar
809
Senast: Cattis_E
·
Kropp & Själ Jag har insett att det är dags för mig att tackla min tandvårdsrädsla.. fobi.. men hur gör man? Jag har inte varit hos tandläkaren på...
Svar
9
· Visningar
443

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka