Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag slipper äta upp vad jag sa om fölning Joful, ett litet brunt sto kom till världen vid 22.01! Gick väldigt smidigt, men tog desto längre tid för henne att hitta tuttisarna Stog redan upp efter bara en kvart/20 min!
Grattis!
Dåligt väder kan man inte föla i antar jag. Men nu ska det ju blir fint igen och enligt min mamma som fodrade i morse så hade det skrumpnande juvret blivit lite fylligare igen. För två veckor sedan så var det fullstort... Då var det också vackert väder.
Så dags att tänka på det nu...
Jag lovar, när fölet väl är ute kan du inte vänta på att få betäcka om!
Skönt att det är fler.Dåligt väder kan man inte föla i antar jag. Men nu ska det ju blir fint igen och enligt min mamma som fodrade i morse så hade det skrumpnande juvret blivit lite fylligare igen. För två veckor sedan så var det fullstort... Då var det också vackert väder.
Aldrig i livet, kanske när hon tävlat färdigt sen. Till hösten sa hon ridas äntligen!!!
Skönt att det är fler.
Mitt stos juver har ju varit sprängfyllt o läckt o haft sig i flera dygn nu, men i morse var det bara halvfullt. Ingen mjölk ner i spenarna nu inte. Började fundera.
Men hon kanske också avvaktar vädret... lite mysko känns det.
Grattis!
Här är det vaxproppar och läckage som gäller,dock minimjölk än så länge,men stoet har varit väldigt oroligt i natt så vi får väl se,men under de närmsta dygnen borde det stå en liten teling hos mig också..