I stället för hatthylla?

FadeAway

Trådstartare
Betongväggen i vår hall är kass. Så hatthyllor ramlar ner. Vi har en sådan där "tamburmajor" som jag hatar mer än nått annat. Den välter och har sig och är allmänt stendum. Vad kan man ha i stället? Det är en liten hall så en extra garderob går inte att få in. :(

Sv: I stället för hatthylla?

Istället för rattfylla, läste jag först :eek: Synd att det inte funkar med garderob, det hade annars varit mitt första förslag. En duschdraperistång med galgar? Kanske inte så snyggt, men funktionellt :angel:

Kanske en sån här?
0087394_PE216660_S4.JPG

Det beror ju på hur stor hall man har, jag vill gärna köpa den här i vitt men jag vet inte om den andra halvan av hushållet vill det
0092688_PE229375_S4.JPG

Även den här varianten finns

0092849_PE229572_S4.JPG

Jag har också en tamburmajor men min välter inte dock har den för många krokar så det samlas en massa onödiga saker på den istället.

Den är riktigt snygg men i mitt hem går det inte då vi är tre personer varav en är 9 år gammal och har en miljon ombyten eftersom han är en liten lortgris. Riktigt tråkig för jag vill ha en sådan men det får jag väl skaffa mig om något år istället :D

alltså, använd riktiga grejer så ska du se att det fungerear.
Dvs. slagborr och någon typ av expanderskruv.

Tyvärr finns det så många andra ställen att hänga det på, när jag pratar om en miljon ombyten så menar jag 2st jackor, 2 par termobyxor, regnkläder och på sin höjd 2 st fleecejackor. Men ärligt talat så är han inte den enda boven i dramat, både jag och sambon yrken där vi använder arbetskläder dvs vi har både våra "civilajackor" och våra arbetsjackor hängade i hallen och bara där blir det 4 st, lägger vi till sonens så blir det ganska mycket.

Problemet med väggen är tyvärr inte att det inte går att göra hål utan att betongen är kass och släpper i bitar. Hatthylla har funnits tidigare och helt enkelt ramlat ner då väggen gått sönder.

Alla tack för tipsen :bow::bow:
Vi ska spana ikea och mio det närmsta.

Den första gillade vi sen insåg vi att den endast fanns i tråkig björk. :(

Den är jättesnygg dock är den väl dyr (även om nån ställt upp en sådan på ett allmänt olåst utymme på vinden ;))

Så jag letar vidare :laugh:

Puttar upp denna tråden. Då våran nuvarande håller på att ramla sönder :o
Väggen är endast 90cm bred så vi kan tyvärr inte ha något som är bredare. Söker något ganska billigt då jag är student.

Vi är hemskt ohändiga så det skulle bara bli pannkaka om jag gjorde något sådant. :o:crazy::(

Liknande trådar

Hemmet Har äntligen fått ett rum ledigt som ska byggas om till enbart klädkammare. Först ville jag ha en lyxig walk in closet som var öppen där...
Svar
0
· Visningar
158
Senast: Freazer
·
Hemmet Det här med logistiken kring mat är det nog få som uppskattar. Med småbarn och man som föredrar varm mat varje måltid är det en oändlig...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
6 782
Hemmet Har snöat in mig lite på att få in mer färg hemma. Dels är det snyggt och dels mer trivsamt. Hur tänker ni hemma hos er? Har ni mycket...
2 3
Svar
40
· Visningar
1 449
Senast: Lyan
·
Hästmänniskan jag går just nu på två ridskolor. en har jag gått på den jag va 6 år, men känner att jag inte utvecklas då det bara kommer in nya (o...
Svar
7
· Visningar
681
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka