Hyra transport?

B

Båbbe

Vet någon var man kan hyra transport förutom på bensinmackar? Tex om det finns något seriöst företag i Sthlms-trakten som hyr ut transporter... :confused:

Jag behöver transporten 1-2 dygn över en helg i slutet av augusti om det spelar någon roll. Tacksam för alla tips! (om ni inte vill skriva företagsnamnet eller länk här, kanske ni kan PM:a mig?!)

Många ridsportbutiker och anläggningar alternativt återförsäljare hyr ut transporter. Jag brukade hyra Star hos återförsäljaren på Ekerö, skriver inte ut namnet så tråden försvinner. :smirk: Finns en ridsportbutik mellan Brommaplan och Nockeby som hyr ut, men deras transporter tycker jag är dåliga. :p

Tackar tackar för tipsen! Vet du om det finns någonstans i norrort också? :confused:

Tyvärr inte eftersom det är så pass många år sedan jag hade häst norr om stan, men kolla med de återförsäljare som finns om de även hyr ut. Jag vet att det även kan finnas lappar uppsatta på annonstavlorna hos olika ridsportsbutiker där privatpersoner hyr ut. :)

Tack för hjälpen! Har fått kontakt med ett företag som hyr ut 1,5-hästars boggiesläp (Henra) nära min bostadsort (och stallet) nu! Hade aldrig ens vågat maila och fråga utan din hjälp! :bow:

Roligt att du fick napp på mailet. :) Fråga är aldrig farligt, man kan i värsta fall bara få nej. ;)

Liknande trådar

Tjatter Goda roller: Bagaren - När hen blir uppäten så orkar inte ulvarna äta nästa natt, det vill säga ingen dör. Byfånen - Som byns fåne har...
41 42 43
Svar
853
· Visningar
25 063
Senast: Kilauea
·
Övr. Katt Hejsan! Jag fick en kull med tre kattungar nu fredagskväll den 14/8 och de verkade alla må bra. Men en av dem är svagare, mindre än de...
2
Svar
30
· Visningar
3 499
Senast: MJLee
·
Tjatter Den lilla ridskolan är vanligtvis en plats där barn, vuxna och hästar trivs och umgås i godan ro! Nu har det dock flyttat in ett gäng...
31 32 33
Svar
641
· Visningar
23 153
Senast: iiantazie
·
Övr. Barn Ska försöka fatta mig kort, vi är en normal familj med jobb och 3 barn. 1 pojke på 15 med Autism och drag av ADD. Förmodligen någon form...
20 21 22
Svar
427
· Visningar
62 200
Senast: lundsbo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hemlösa hundar ökar
  • Senast tagna bilden XV