Hyra / Låna kanin??

W

wannehavefun

Jag vill hyra eller låna en kanin i ca två månader för att veta att det känns bra. Vet ni någon uppfödare eller vanlig person som hyr ut? Meningen är ju att ha kvar den såsmåningom...PMA mig gärna för info om en viss person. Det gäller nu, alltså ingen sommarkanin. Det ska var en innekanin och hona.

Sv: Hyra / Låna kanin??

"vanliga" annonser för privatpersoner, kan du ring och höra om de vill låna ut kaninen innan ev köp.

Vi har gjort så några gånger då familjer velat se om de klarade av en kanin /allergi/ ungarnas intresse.

Privat personer...kolla blocket..brukar kunna gå att få ha kaninen på prov

Liknande trådar

Samhälle Jag funderade på om jag skulle skaffa mig en anonym användare, men jag väljer att skriva från "mitt vanliga konto". Jag har ju...
Svar
5
· Visningar
743
Senast: Görel
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
17 501
Senast: Barbabelle
·
Hästmänniskan Jag hoppas kunna bolla lite tankar med andra hästkunniga här. Jag, min man, och vår 17-åriga dotter kommer inom kort att flytta till en...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
6 428
Senast: mamman
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 390

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka