Hyra häst

S

Sparrisknopp

Hej!
Jag vill mest av allt ha en häst att tävla, rida ut och bara mysa med.
Men jag vet att det är helt omöjligt.
Så kom jag på att jag kunde hyra häst istället.
Men när jag ska fråga säjer mammma och pappa alltid att de inte bryr sig.
Och sen har jag en kompis som har en häst som jag är jätte avundsjuk på det räcker med att jag läser hennes blogg sen kan jag sitta och gråta i timmar av avunsjuka. Jag blir ofta skit arg på alla som har häst och kan säja att de är bortskämmda även om jag inte menar det.
Snälla hjälp mig.
Kom med tips på vad jag kan göra.
Med er hjälp kanske jag alldrig mera behöver vara avundsjuk.
Från en 12 årig tjej som har ridit i 10 år:cry:

Sv: Hyra häst

Gör som jag gjorde när jag var i din ålder o inte fick rida själv på vår travar hingst. Sätt ut lappar i affärer,på stolpar lägg i brevlådor hos dem du vet har hästa och erbjud dig att bli skötare....Funkade för mig fich två st kör shettisar + två rid shettisar att ta hand om:D Ok det tog ca tre månader innan jag hade fyra ponnyer att ta hand om men gud vad roligt jag hade sedan.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 284
Senast: Edla
·
Övr. Barn Jag har ett stort problem, och famlar i detta själv och får ingen hjälp. Min dotter, nyligen 19 år har varit svajjig i ca tre år. Från... 2
Svar
28
· Visningar
3 632
Senast: Bullen22
·
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med... 2
Svar
21
· Visningar
3 259
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
16 237
Senast: Johanna1988
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Valp 2025
  • Valp 2024