Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
MEN... vad är det för stall där hästarna inte får vara ute
Nu är det väl t o m tjäle kvar i marken.
Har samma problem som dig, som jag läste längst upp i detta forum men reagerade på en sak.Inga möjligheter jag har. Annars hade det varit en bra lösning!
Men här finns inte vägar att köra på om man inte tar landsvägen, och som hon varit med bilar på sista tiden skulle jag inte våga ge mig ut på den i vagn. Gissar att det är överskottsenergin som spökar; hon kastade sig senast rätt ut i gatan när det kom en bil.. Tidigare var hon för det mesta trygg i trafiken, även om hon kunde bli lite orolig av lastbilar eller motorcyklar i hög fart.
Finns heller ingen sele som passar henne. Rockard äger jag ingen, men på den punkten finns ju begagnat på mängder av annonser..
Om vi bortser från att jag är långt ifrån en van kusk, men hjälp att lära mig det ordentligt har jag inom räckhåll.
Min häst är ingen travare och ska inte bli dte genom att lära sig slängtrava snabbt bara för att ' bli av med energi'. Kom med bättre förslag?`
Du ser
Det går bara bättre o bättre.....Se bara till att du INTE TAR SKIT ...så löser det sig...