Huskytråden

K

Kicki_J

Äntligen ligger snön och kylan är här. Hundarna och vi stortrivs! Slädturer varje dag och valparna växer så det knakar. Ordningen är återställd på gården!
DSC03770.jpg

DSC04008.jpg

visst har de vuxit!?
DSC04012.jpg

Storasyster pudel pysslar med de små
20072.jpg

Så här ska vintern vara! Fast lite mera snö skadar inte
2007.jpg

Efter jobb måste pudelskrället tuktas!
 
Sv: Huskytråden

:eek: Vad stor "ludeln" har blivit :eek: kommer ju ihåg bilderna på den som yttepytt :love:

Härligt att kunna vara ute med hundarna sådär :)

Och nytillskotten är ju bara :love: :d :love:
 
Sv: Huskytråden

Ändå är pudeln liten, hade önskat henne lite större men hon är så supertrevlig att jag har överseende med storleken!
Har varit så trött och "off" ett tag, inte varit på buke på länge men nu är jag "back in buisness" igen! Vilken effekt lite snö kan ha!:D
Såg att du fått småstrumpor eller blev det "bara" en? Vad väger en sådan nyfödd?
 
Sv: Huskytråden

Det blir nog bara en och han är ännu så länge ovägd. Det blir senare idag.

De snusar så gott tillsammans, så jag tänkte låta dem ha det lugnt i natt :love:
 

Liknande trådar

  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har funderat en hel del kring hur livet förändras, i bland relativt förutsägbart, och i bland åt helt oväntade håll. Jag förstår att...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
19 220
Senast: MML
·
Övr. Hund Jag kommer med största sannolikhet bli erbjuden en mas valp till vintern. Det är verkligen min drömras och kommer träna agility med den...
Svar
13
· Visningar
1 998
Senast: em-pirre
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
7 455
Senast: Calmiche
·
Hundavel & Ras Som rubriken lyder, vad har ni för ras med er i stallet och på ridturer? Nästa hund SKA jag köpa från valp, där jag får vara med från...
2 3
Svar
56
· Visningar
8 285
Senast: Fetaost
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp