Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag hade nog väntat till någon annan började buda. Hur mena du? Ni har lagt ett bud de ej accepterar och nu tänkte du lägga ett lägre. Missförstod jag.Nuuu har "vårt" hus kommit ut på Hemnet... Vi har ju redan lagt ett förhandsbud på 100 000 över utgångspriset som de tackade nej till. Vad gör vi nu? Ska vi vänta och se om någon annan lägger ett bud? Eller ska vi lägga ett bud nu på en gång fast såklart lägre än förut?
Jag hade nog väntat till någon annan började buda. Hur mena du? Ni har lagt ett bud de ej accepterar och nu tänkte du lägga ett lägre. Missförstod jag.
Ok då förstår jag. Avvakta och se om det finnns fler intresserade. Lycka till.Nej du missförstod inte. Vi lade ett bud på 20 % över utgångspriset som gällde till visning men de ville ha budgivning istället. Så vi kommer inte börja budgivningen med ett ännu högre bud för tänk om ingen annan är intresserad.
Hör fler och fler som är intresserade av "vårt" hus och hoppet att det är vi som kommer vinna budginvingen blir mindre och mindre. Känns jättetråkigt och frustrerande. Två veckor kvar bara till visningen. Kommer att ha dragit på mig magsår innan det här är över.
Vi får tillträde den 1:a november!
https://www.instagram.com/p/BW2Hkqtl0_K/
Fattar inte att det är sant!
Ååhh vad fint! Stort grattis!Vi får tillträde den 1:a november!
https://www.instagram.com/p/BW2Hkqtl0_K/
Fattar inte att det är sant!
Mehh, mer info får du faktiskt komma medJag är inte riktigt helt säker på hur det gick till men jag tror vi råkat gått och blivit husägare fr.o.m. 1augusti
Jag vet nog inte mer än såMehh, mer info får du faktiskt komma med
Jag vet nog inte mer än så
Som vanligt i mitt liv så händer saker bara så där helt utanför min kontroll. Allt bara lunkar på och så bara PLÖTSLIGT blir jag överfallen av något
Då är det bara att hålla i hatten och hänga med när det drar iväg i full fart
Får återkomma med detaljer när vågorna stillat sig något
Alltså det bor ju växter i trädgården så det är kanske dom som står bakom attackenOk, nog för att vi vet att växter anfaller en och kräver att få följa med hem men att hus attackerar och drar in folk var ju lite värre!
Stort grattis och du kommer snart att få testa hur växterna på en handelsträdgård beter sig
Har du bytt användarnamn? Jag gick tillbaka lite i tråden för att hitta dina tidigare inlägg eftersom jag känner igen det du skriver om, men hittar bara @Retina s som påminner om det du skriver.Detta är helt galet. I torsdags var det visning på "vårt" hus och det var ganska många där. Säljarna hade fått in ett bud under utgångspriset (500 000) som de inte tänkte godta så på kvällen lade vi 50 000 över utgångspris. Dagen efter, på fredagen, budade tre andra och när fredagen var slut hade vi högsta budet på 705 000 kr. Igår var sista visningen och efter den kom en femte budgivare. Vi lade vårt maxbud igår kväll men nu blev vi överbjudna av den femte budgivaren som har högsta budet på 825 000 kr.
Säljarna vill att vi ska få köpa huset men vi får väl se hur det blir nu då. Vår enda chans är väl om det är någon bortifrån som kommer vilja ha huset som sommarhus, då tror jag hellre att vi får köpa huset. Annars är det nog kört. Jag försöker att tänka att det inte är över förrän det är över men just nu är det svårt. Usch, detta är så jävligt.