Alltså. Ja. Det blev inte grannarna vi trodde men ordförande stormade in på vår visning och var direkt otrevlig och gormade om att det stod fel i annonsen om ledig parkeringsplats i garage etc. (Lång historia som börjar med att ordförande just nu nyttjar garaget själv trots två platser och bara betalar för en, nu är han nog livrädd för stt mista sina förmåner och påstår tex att det inte får plats fler bilar). Mäklaren fick ta ut honom i trapphuset och diskutera lugnt med honom. Suck. Om folk inte var avskräckta av liten förening innan lär de ju ha blivit det efter denna uppståndelse. Och avskräckta av att ha en sådan ordförande. Är redigt trött på våra grannar nu. Vi hade pratat med denna person tidigare i veckan om just detta, och sagt att vi förmedlar infon till vår mäklare. Att han skulle dyka upp på visningen och bete sig såhär trodde jag inte en vuxen människa gjorde. Parkeringsplatser verkar otroligt känsligt alltså, herregud... Var väldigt besviken och ledsen över hans beteende och var nästan rädd för att stöta på honom efteråt då jag inte hade kunnat vara riktigt trevlig känner jag. Vem gör såhär?!
Så det i kombination med bara fem på visningen (iof två som var på förhandsvisning i torsdag pga bortresta under ordinarie) känns ganska hopplöst Fan.
Men alltså, vilken människa till ordförande. Jag hade blivit vansinnig!