Sv: Husdjur i boxen.....*bild*...
jag lider med dej!! jag avskyr allt som krälar o har sej efter jag hittade en död mus med fullt av likmaskar i sej *kräk*
Jaha.............tänkte bara tala om hur det gick med masken (och hans vänner)...........
Ursäkta, men eftersom jag hatar allt som kringlar och krälar så skickade jag inget träckprov utan ville bara bli av med ev fler maskar SÅ FORT SOM MÖJLIGT!!!!!! Köpte Ivomec och herregud en sådant h*****e jag haft då jag mockat.......Så fullständigt ofattbart otroligt extremt supervidrigt!!!!! Minst 100 spolmaskar på 1 till 2 dm långa har formligen vällt ut!! Jag är fortfarande i chocktillstånd!!!
Hur...jag undrar bara HUR ÄR DET MÖJLIGT!!!! En pigg o fräsh häst, möjligen matt i pälsen, lite dammig eller mjällig....det är ALLT jag sett!
Hon fick Novomectin strax innan jag köpte henne. Sedan i oktober, samtidigt som alla andra här hemma, Baminth. HUR kan det då vara så mkt mask nu?? Hur fort blir de 2 dm långa?? Har de överlevt förra avmaskningen?.
Jag kommer skicka träckprov efter detta äckliga är "uttömt" för att gardera mig från att det finns någon liten djäkel kvar!
Ps. Jag drömmer på nätterna om maskar som krälar i sängen....Ds
Någon som varit med om något liknande??
jag lider med dej!! jag avskyr allt som krälar o har sej efter jag hittade en död mus med fullt av likmaskar i sej *kräk*