Hur var det i Falkenberg!

lundsbo

Trådstartare
Kan inte Ni som var där uppdatera oss som inte hade möjlighet?
Var Bengans föreläsning bra?
Nya regler/dressyrprogram nästa år?
Annat nytt?

Sv: Hur var det i Falkenberg!

Nej :devil: Det kostade ju pengar :angel:

Nej jag skojade bara (men det fattade du , eller hur)? Jag var faktiskt inte där för jag låg hemma i influensa :(
Men dom nya programmen kommer väl inte förrän 2006 men det skall testas på SM i år.
Dom nya reglerna är väl mest att kvalreglerna har ändrats.
Enbart 2 * till ** klass och EN!! ** till *** klass vilket jag tycker är alldeles för lite (det finns ju idioter). :eek:

Aha! Pratade med F igår och hon undrade just var du var.
Mysteriet löst.

Ja så mycket mystiska saker har jag ju inte för mig :crazy: Typiskt hade betalt och allt men kom faktiskt inte ens upp ur sängen den dagen :cry:

Nä jag sa att du nog var ute och sprang på din stooooora lösdrift. ;)

Ja du det var jag faktiskt idag, för Rufsan kom lös och jag fastnade i leran med stövlarna och ramlade men gentlemannen Hille drog upp mig igen. (fast i själva verket blev han rädd när jag ramlade och drog bakåt) :angel:

Liknande trådar

Hemmet Vi har haft ett furugolv i köket som vi försökt få till ett skurgolv genom att behandla med linoljesåpa enligt konstens alla regler...
Svar
9
· Visningar
567
Senast: Jahopp
·
Bukefalos I den nya versionen av forumet som jag hoppas kunna uppdatera till snart finns det möjlighet att konvertera bilder till webp-formatet...
Svar
1
· Visningar
673
Senast: Snubbelfot
·
Kläder & Bli fin Ja, ingen har väl missat att Naturskyddsföreningen kommit med den rekommendationen...
15 16 17
Svar
326
· Visningar
9 322
Senast: Enya
·
R
  • Låst
Kropp & Själ Jag är ny här på bukefalos, och är väldigt orolig att göra fel eller bryta mot några regler. Så jag tänkte att det är lika bra att fråga...
Svar
12
· Visningar
3 195
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka