Hur var det i Falkenberg!

lundsbo

Trådstartare
Kan inte Ni som var där uppdatera oss som inte hade möjlighet?
Var Bengans föreläsning bra?
Nya regler/dressyrprogram nästa år?
Annat nytt?

Sv: Hur var det i Falkenberg!

Nej :devil: Det kostade ju pengar :angel:

Nej jag skojade bara (men det fattade du , eller hur)? Jag var faktiskt inte där för jag låg hemma i influensa :(
Men dom nya programmen kommer väl inte förrän 2006 men det skall testas på SM i år.
Dom nya reglerna är väl mest att kvalreglerna har ändrats.
Enbart 2 * till ** klass och EN!! ** till *** klass vilket jag tycker är alldeles för lite (det finns ju idioter). :eek:

Aha! Pratade med F igår och hon undrade just var du var.
Mysteriet löst.

Ja så mycket mystiska saker har jag ju inte för mig :crazy: Typiskt hade betalt och allt men kom faktiskt inte ens upp ur sängen den dagen :cry:

Nä jag sa att du nog var ute och sprang på din stooooora lösdrift. ;)

Ja du det var jag faktiskt idag, för Rufsan kom lös och jag fastnade i leran med stövlarna och ramlade men gentlemannen Hille drog upp mig igen. (fast i själva verket blev han rädd när jag ramlade och drog bakåt) :angel:

Liknande trådar

R
Övr. Hund Vi har fyra hundar i familjen. Två lite äldre, små herrar (en papillon och en blandras), och två unga retrieverherrar (en på snart två... 2
Svar
26
· Visningar
2 412
Senast: Raderad medlem 147980
·
R
  • Artikel Artikel
Dagbok 2024 var verkligen förändringarnas år för min del. Nytt hem, nytt jobb, ny valp, ny ponny i familjen. Nya bekantskaper, nya intressen...
Svar
0
· Visningar
589
Senast: Raderad medlem 147980
·
Hemmet Vi har haft ett furugolv i köket som vi försökt få till ett skurgolv genom att behandla med linoljesåpa enligt konstens alla regler...
Svar
9
· Visningar
606
Senast: Jahopp
·
Bukefalos I den nya versionen av forumet som jag hoppas kunna uppdatera till snart finns det möjlighet att konvertera bilder till webp-formatet...
Svar
1
· Visningar
883
Senast: Snubbelfot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Oseriös avel 2023
  • Uppdateringstråd 31