paradiset
Trådstartare
Ja alltså de behöver ej bli bästa vänner bara låta bli varandra. Min syster ska nämligen skaffa en 1 årig raskatt som kommer hem nykastrerad till helgen. Min syster är oxå den som är är första hundvakt åt oss och det är tänkt....hon ska passa Melvin 5 dagar i mars när vi åker utomlands på dop. Min syster är rädd för att katten ska börja pissa inne eller sånt som hon läst om hon blir stressad av hunden. Min hund å andra sidan bara älskar att jaga katter ute men är lugn mot mina kaniner i bur. Vattensprutan har han stor respekt för och det var den som gjorde så hunden numera är tyst och försiktigt kring kaninerna. Likaså är vi i full gång i syrran nya lägenhet att lära hunden lite hyfs. Dvs ligga plats på en bestämd plats åtminstone i början när man kommer hem till någon som gäst. Egentligen oroar jag mig mest för skall. Min hund skäller lätt och gärna. Vill inte att min syster efter 5 dagar säger aldrig mer även om jag anar att hon kommer få vara på alerten hela tiden i dessa 5 dagar
Men som sagt vi har tid att träna och se hur de är. Min syster är beredd att fixa ett klätterträd och rensa uppe på möbler så katten kan gömma sig. Hon är mest rädd för kattens stress.
Men som sagt vi har tid att träna och se hur de är. Min syster är beredd att fixa ett klätterträd och rensa uppe på möbler så katten kan gömma sig. Hon är mest rädd för kattens stress.