Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
SÅ aldrig tjejen eller något smeknamn?Namn, kan inte komma på vad det annars skulle vara?
Med namn så klart, vad skulle de annars kalla mig? Jag använder mina barns namn när jag pratar med dem också.Mina föräldrar tilltalar alltid mig med namn.
Men jag antar att det inte är helt normalt.
så tilltalar era föräldrar er med namn eller pronomen eller annat?
Men att kalla sitt barn ”tjejen” är väl konstigt om något?SÅ aldrig tjejen eller något smeknamn?
Med namn så klart, vad skulle de annars kalla mig? Jag använder mina barns namn när jag pratar med dem också.
Förnamn, kan inte föreställa mig vad de annars skulle sagt.
Jag bara kom och tänka på det för att mitt ex använder inte namn.Men att kalla sitt barn ”tjejen” är väl konstigt om något?
Min mamma tilltalar mig med förnamn, mina egna barn beror på situationen. Oftast förnamn, speciellt när utomstående är med, men ibland smeknamn, ibland gullunge, trollunge, Trötter osv.Mina föräldrar tilltalar alltid mig med namn.
Men jag antar att det inte är helt normalt.
så tilltalar era föräldrar er med namn eller pronomen eller annat?
Jag använder mina barns namn oavbrutet, men det kanske ändras när de blir större och (förhoppningsvis) hittar på mindre bus.Jag har tre smeknamn som används då och då, varav ett är "stump" som i "stumpan." Är helt okej med det. Förnamn används också förstås, men generellt använder man väl förnamn ganska sällan när man umgås?
Jag använder mina barns namn oavbrutet, men det kanske ändras när de blir större och (förhoppningsvis) hittar på mindre bus.