Hur ta bort sökningar?

M

millansnillan

Hur tar man bort sökningar som man gjort i t.ex. Googlesökningsfönstret?

Jag har försökt med att "Rensa tidigare besökta sidor" ngt sådant :P Det tog ju bort alla hemsidorna jag besökt enligt adressfältet men allt i googlesökningsfönstret var kvar.

Kan man ta bort bara vissa sökningar man gjort (har en massa sökningar jag gjort men där jag stavat fel och då blir det problem när man ska snabbsöka?

Sv: Hur ta bort sökningar?

när listan med ord kommer för ner musen så du håller över första ordet tryck sedan på delete

Liknande trådar

Trädgård & Växter Runt hela huset ligger stenläggning, ca 150 kvm... Mycket vackert men... Inte längre. Jag hade på känn att det skulle bli såhär men...
Svar
11
· Visningar
440
Senast: Unafraid
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 764
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 257
Senast: lizzie
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 208
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCVIII
  • Valet i USA
  • Tips i London

Hund, Katt, Andra Djur