Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
När jag var barn och vi hade fast telefon svarade vi alltid med telefonnumret, lite oklart varför, jag tror pappa fått för sig att det skulle vara bra så vi inte blev stalkade eller drabbade av snuskgubbar. Men rätt opraktiskt ingen hann ju höra vad numret var exakt och man visste ju i stort sett inte vart man hamnat...Är det familjen eller sambon svarar jag bara "hej hej". Alla andra får "ja hej det är Madalitso".
När jag bodde hemma och svarade på den fasta telefonen så var det alltid bara "Efternamn", så svarade alla i familjen.
Jag svarar hallå eller hallå/ja hej det här är Milosari.
Mamma säger alltid hallå *eget namn* oavsett vem som ringer
När jag var barn och vi hade fast telefon svarade vi alltid med telefonnumret, lite oklart varför, jag tror pappa fått för sig att det skulle vara bra så vi inte blev stalkade eller drabbade av snuskgubbar. Men rätt opraktiskt ingen hann ju höra vad numret var exakt och man visste ju i stort sett inte vart man hamnat...
Så svarade vi också när jag var ung..
När jag bodde hemma och svarade på den fasta telefonen så var det alltid bara "Efternamn", så svarade alla i familjen.