Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
lilla mini har blivit Stor-Mini
Kl
Provar frågan här ist då det inte vart så mycket till svar inne på andra 09 tråden.
Hur vanligt tycker ni att det är nu för tiden att hästen växer framåt 3, börjar bli lite orolig för att min kommer att bli alldeles för lite. Vet ju att det är svårt att säga nu innan hästarna är klara. Men tycker dock att det är lite konstigt ändå att hon är så pass liten som hon är. Vet inte exakt längd just nu men hon ligger på 150 å jag hade väl hoppats på 165 nu känns det som om att jag ska vara glad om hon ens kommer upp till 160 och det är ju 10 cm till at växa vilket känns ganska orealistiskt väl?
Mamman är inte speciellt liten utan hon är runt 170 högre tror jag till och med, pappan är 165 å han har inte gett några mini hästar. Mamman har bara 3 avkommor än så länge så inte så mycket att jämföra med där.
Men kan det finnas ett uns av mirakel att hon faktiskt skulle kunna hamna över 160?
Tycker ofta det verkar som dom som är jämna och snygga genom uppväxten växer långsamt och länge.
Så att få upp henne till 1.60 i slutändan hade jag inte gett upp hoppet på, tycker inte det är helt ovanligt att det kommer nån eller någon cm, så sent som 5-, 6-åringar.
Du kan få komma och hämta nån eller några cm av min -09, som är klart störst i hagen, och det klart och tydligt syns på kroppen att hon inte är klar någonstans. Ser bara ut som jag har en förvuxen älgkalv i hagen... Även om hon som tur är har rört sig riktigt bra hela tiden och varit RIKTIGT trevlig att ha med att göra.
/Camilla