Hur stora är era 08-or?

T

Tina64

Hur stora är era föl? Jag har (snart, 2 veckor kvar..) ett hingstföl som är 4 månader och 1 vecka och han är 136cm (idag) Jag mätte även med viktmåttband som visade 224kg
Vore kul att höra vad han är i jämförelse med andra :)

Sv: Hur stora är era 08-or?

Jag har en hingst som är född i april som jag ska köpa så hoppas han räknas även om han inte är min än. :D
Va och hälsa på honom igår och har inte mätt men han är väl runt 135 kan jag tänka.
Så din låter vara välutvecklad i mina öron i vart fall! :D

och min är tre månader och 120 fram men högre bak... Undrar just hur stor hon kan bli... ?

Jag glömde lägga till att han är 140cm över korset.

Har du en bild på honom?

Sorry att jag svara så sent men självklart jag har bild. :D

gizmo3_18111366.jpg

Liknande trådar

Hundhälsa Häromdagen kom en annons från en hunduppfödare i min närhet om nyfödda valpar som skulle vara leveransklara i mitten av december. Det...
Svar
13
· Visningar
1 488
Senast: Puffindog
·
Avel Fick ett hingstföl i slutet av juni iår och planen var att ta hem sto och föl som inackordering för sällskap till honom. Tyvärr blev han...
2
Svar
32
· Visningar
3 745
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 359
Senast: Bison
·
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 603
Senast: monster1
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka