Ja, förmodligen. För min del känner jag väl att jag aldrig hinner bli speciellt smutsig. Jag duschar/badar ju varje dag...Då hade jag känt mig väldigt oduschad. (Fast det beror nog på hur ens hud mm är.)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja, förmodligen. För min del känner jag väl att jag aldrig hinner bli speciellt smutsig. Jag duschar/badar ju varje dag...Då hade jag känt mig väldigt oduschad. (Fast det beror nog på hur ens hud mm är.)
Fast va? Man skruvar på duschen när man börjar duscha och skruvar av den när man är färdig. Eller?In mot duschen helt enligt norm. Verkar ju skumt och ineffektivt att vända sig bort från reglaget man behöver skruva på regelbundet under de få minuter man duschar.
Jag duschar länge ganska ofta, men jag duschar inte speciellt ofta bara om jag tränat.Men hur ofta behöver man skruva på reglagen och hur jobbigt är det för en normalfunktionernande människa att vrida lite på överkroppen för att komma åt dem?
Och är det ingen mer än jag som kan ta långa duschar bara för att det är skönt ibland? Även om de korta effektiva duscharna är mest förekommande. (speciellt nu när jag kapat håret och är korthårig för första gången på 25ish år.)
Nä.Fast va? Man skruvar på duschen när man börjar duscha och skruvar av den när man är färdig. Eller?
Han har insett att det bästa för honom själv är att fortsätta på handhållarnas stig, så romantiskt .Som tur är är maken liksom mig ”handhållare”. Han är myyycket längre än mig, och jag har ingen lust att byta ut honom…
Jag känner mig lite chockad över att nästan ingen verkar stänga av vattnet. Jag trodde nog att det är ”så man gör”. Hur kan man ens tvätta sig med vattnet på? Håret fattar jag, huvudet kan man ju liksom sticka ut, men kroppen?
Vi har också haft kallt i badrummet i vinter. Ofta 16-17 grader.
Nej .Fast va? Man skruvar på duschen när man börjar duscha och skruvar av den när man är färdig. Eller?
Jag passar på att lösa alla världsproblem (eller snarare så passar jag på att prokrastinera för att slippa göra nån hushållssyssla som jag inte vill göra just då. *host*dammsuga*host*Det tar tid ju! Jag hinner bli uttråkad
Precis! Möjligtvis att man kan justera värmen men stänga av?!?Fast va? Man skruvar på duschen när man börjar duscha och skruvar av den när man är färdig. Eller?
Jag stänger av duschen när jag sätter i schampo i håret, och balsam, och använder tvål. Annars sköljs ju allt bort under tiden jag försöker få i det i håret?Fast va? Man skruvar på duschen när man börjar duscha och skruvar av den när man är färdig. Eller?
Äsch, det blir ju ändå kallt när man är färdig och ska ut ur duschen. Lika bra att vänja sig och härdas lite under tiden.Precis! Möjligtvis att man kan justera värmen men stänga av?!?
Jag såg det sedan. Jag rör varken reglage eller temp under duschtiden, och står vänd ifrån strålarna för att kunna väta/skölja håret.Nä.
Återupprepar the procedure:
Nu när jag inte jobbar så är de långa njutbara duscharna överlägset vanligast men de rimmar illa med morgonduschen innan jobb och jag kan inte sova med blött hår för då får jag aldrig styr på frisyrenJag duschar länge ganska ofta, men jag duschar inte speciellt ofta bara om jag tränat.
Jag såg det sedan. Jag rör varken reglage eller temp under duschtiden, och står vänd ifrån strålarna för att kunna väta/skölja håret.
Kvinna med ansiktet inåt eller man med ansiktet utåt?Känner mig som undantaget som bekräftar regeln.
Det är då man vrider undan munstycket ju!Jag stänger av duschen när jag sätter i schampo i håret, och balsam, och använder tvål. Annars sköljs ju allt bort under tiden jag försöker få i det i håret?
Alltså nu pratar du med någon som trivs som bäst när det är 35 grader eller varmare ute! Här fryses det jäklar i min lilla låda inte om jag kan undvika det!Äsch, det blir ju ändå kallt när man är färdig och ska ut ur duschen. Lika bra att vänja sig och härdas lite under tiden.
Nejdå, det räcker ju med att vinkla huvuder en aning framåt medan man schamponerar (vilket i och för sig är lika effektivt under rinnande vatten. ) sedan gör jag detsamma med balsam i medan jag passsar på att tvåla. Tvåla går också utmärkt under duschen. Stänger jag av varje gång måste jag ju invänta rätt temperatur igen.Jag stänger av duschen när jag sätter i schampo i håret, och balsam, och använder tvål. Annars sköljs ju allt bort under tiden jag försöker få i det i håret?