Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Dom är kvar hos mitt ex, och han låter mej inte hämta mina saker eller råttorna.. han har aldrig vart förtjust i råttor, så jag vet inte varför han behåller dom.. men men
Just ja, det skrev du väl förut tror jag..?
Fy fan alltså för såna svin Går det inte att göra något för att få hämta de? jag menar, det borde väl räknas som typ stöld eller nåt?
åk till polisen o be dom åka med, samtidigt som du anmäler han för stöld. Säg att du ska hämta dina saker/djur om han nekar så säger du bara att du anmäler han för stöld. Men jag tror han inte kommer neka då du har en polis som är med.
Jepp!
Jag hade ju velat ställa ut. 4 tjejer har jag ju som kan ställas ut.
Pojkarna har antagligen flyttat då iofs. Det får bli de istället för tjejerna som skulle flytta iom att jag inte vet om jag kan ha råttor om 2 år och brudarna är desto äldre än mina pluttebebisar... Bättre att de flyttar nu än när de är gamla liksom
Jepp
Men jag tänker iaf satsa på att åka på nästa års Stora Vår (Kallhäll). Ska börja spara direkt, så KAN det inte gå fel Bara tågtider och sånt som krånglar men med lite tur kanske de jag skulle ha åkt med också vill dit, det är ju trots allt största utställningen på året, om jag inte blandar ihop det med Stora Pet nu
Lantbruksdjur
Jag lyssnade på ett nyhetsklipp om en kvinna som blivit av med ett par dräktiga tackor. I klippet sa hon att hon räknat fåren för några...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.