Hur söt får man vara?!

gul_zebra

Trådstartare
Fattas bara en tumme i munnen!

e248c92da490dbab00715b9c5c24b8d5.JPG

:love:

Sv: Hur söt får man vara?!

Ja visst är han :love: Han sover alltid sådär eller något liknande när han sover själv. Just nu kör han på klassikern - ligga på huvet :love: :D

haha :D du får sluta med att visa massa bilder på söta råttor. jag saknar mina små busar :(

Dom är kvar hos mitt ex, och han låter mej inte hämta mina saker :mad: eller råttorna.. han har aldrig vart förtjust i råttor, så jag vet inte varför han behåller dom.. men men :crazy:

Just ja, det skrev du väl förut tror jag..? :o
Fy fan alltså för såna svin :mad: Går det inte att göra något för att få hämta de? jag menar, det borde väl räknas som typ stöld eller nåt? :confused:

haha.. vad sött =)
vill också ha råttisar :P ^^
har massa på skolan.. kanske skulle ta och ta med en i väskan? ^^

jadu.. jag jhar ingen aning om vad man kan göra. Har 80 mil upp te råttisarna nu oxå.. så det är en bit att åka :crazy:

Tja, nåt måste man ju kunna göra iaf, att göra så kan ju knappast vara lagligt :eek: Jag hade traskat raka vägen till polisen :devil:

åk till polisen o be dom åka med, samtidigt som du anmäler han för stöld. Säg att du ska hämta dina saker/djur om han nekar så säger du bara att du anmäler han för stöld. Men jag tror han inte kommer neka då du har en polis som är med.

ah.. så kan man ju göra. Har faktiskt inte tänkt så långt. :crazy: Men tack för tipset. :idea:

Jepp!
Jag hade ju velat ställa ut. 4 tjejer har jag ju som kan ställas ut.
Pojkarna har antagligen flyttat då iofs. Det får bli de istället för tjejerna som skulle flytta iom att jag inte vet om jag kan ha råttor om 2 år och brudarna är desto äldre än mina pluttebebisar... Bättre att de flyttar nu än när de är gamla liksom :(

Jepp :(
Men jag tänker iaf satsa på att åka på nästa års Stora Vår (Kallhäll). Ska börja spara direkt, så KAN det inte gå fel :D Bara tågtider och sånt som krånglar men med lite tur kanske de jag skulle ha åkt med också vill dit, det är ju trots allt största utställningen på året, om jag inte blandar ihop det med Stora Pet nu :)

Liknande trådar

Lantbruksdjur Jag lyssnade på ett nyhetsklipp om en kvinna som blivit av med ett par dräktiga tackor. I klippet sa hon att hon räknat fåren för några...
Svar
3
· Visningar
1 168
Senast: Efwa
·
Övr. Djur Börjar ny tråd bara för att få mina fiskar på första bilden ;) Tre fina dalmatinermolly! Och en mosaikgurami i bakgrunden.
28 29 30
Svar
581
· Visningar
13 998
Hundhälsa Häromdagen kom en annons från en hunduppfödare i min närhet om nyfödda valpar som skulle vara leveransklara i mitten av december. Det...
Svar
13
· Visningar
1 286
Senast: Puffindog
·
Övr. Hund Ja, jag får tyvärr inse att jag (hittills) lyckats med konsten att misslyckas med allt jag föresatt mig att lyckas med när jag skaffade...
Svar
9
· Visningar
1 530
Senast: Rugge
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama