Hur söker man efter en användare?

W

Whoops

Jag har en gammal kompis som jag vet är medlem här på buke, men jag har ingen aning om vad hennes användarnman är. Finns det ngn sökfunktion där man kan söka på typ kön och ett ställe i sverige? Finns det ngn sökfunktion öht, förutom medlemslistan?

Skulle gärna ha tag i henne :bump: :banana:

Sv: Hur söker man efter en användare?

Ring henne och fråga vad hon har för användarnamn :)

Skulle gärna göra det, men hon har gift sig (och därmed bytt namn) flyttat till stockholm(ganska många maria andersson där)... Vet inte vad hon för tfnnr heller. Det var just därför jag undrade om det fanns en sökfunktion... :p Jaja, jag får helt enkelt fortsätta mitt detektivarbete :smirk:

Har du sett om det finns en sökfunktion??

Det finns inte, eftersom var och en kan välja hur mycket information om sig själv vederbörande vill lämna ut. Om du kunde söka på kvinna och Göteborg skulle du ändå inte få träff på mig.

Tack för svaret =) Det får som sagt bli till att leka privatdeckare :cool:

Ring hennes föräldrar, syskon eller nått och fråga efter telefonnummer.

Liknande trådar

Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 108
Senast: Thaliaste
·
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
12
· Visningar
1 333
Hästmänniskan Jag hoppas kunna bolla lite tankar med andra hästkunniga här. Jag, min man, och vår 17-åriga dotter kommer inom kort att flytta till en...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
6 376
Senast: mamman
·
Hundavel & Ras Det är mer än tio år kvar till jag förmodas gå i pension. Men när jag satt och funderade på att min nuvarande hund skulle må bra av en...
5 6 7
Svar
131
· Visningar
18 968
Senast: Hedinn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar