Hur skickar man pm med hjälp av kompislistan?

alazzi

Trådstartare
Jag antar att det ska gå att direktvälja en kompis från sin kompislista och skicka pm? Hur gör man?

Sv: Hur skickar man pm med hjälp av kompislistan?

Efter namnet så finns det en liten ruta, den bockar du i och sen går du ner, neranför namnen finns nämligen en knapp där det står: Skicka PM..... Klicka där, skriv ditt pm och skicka som vanligt.

Prosit skrev:
Efter namnet så finns det en liten ruta, den bockar du i och sen går du ner, neranför namnen finns nämligen en knapp där det står: Skicka PM..... Klicka där, skriv ditt pm och skicka som vanligt.

Tack!
Men det fungerar ju bara om kompisen är inloggad? Jag menar att kunna välja att skicka pm till någon som inte är online från den "andra" kompis/ignoreringslistan?

Senast ändrad:

Nu fattar jag! Jag har haft fel kompislista uppe.

Liknande trådar

Samhälle Jag gillar ju inte att prata i telefon så mailar till kundtjänst om nåt är fel etc. Det kan ju bli några mail fram och tillbaks då innan...
2 3
Svar
55
· Visningar
1 728
Senast: Dimmoln
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 306
Senast: Gabby_Ossi
·
R
  • Låst
Kropp & Själ Jag är ny här på bukefalos, och är väldigt orolig att göra fel eller bryta mot några regler. Så jag tänkte att det är lika bra att fråga...
Svar
12
· Visningar
3 155
Senast: Gunnar
·
Hemmet Med risk för att skämma ut mig totalt på bukefalos, jag behöver hjälp! När jag satte i laddaren till cykeln blixtrade det till och nu...
2
Svar
26
· Visningar
1 601
Senast: Tantan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar