Hur ska jag göra?

I

Izah

Jag vill tävla och träna galopp, men jag har ingen galoppbana här i blekinge. Dwet tar 2 timmar att åka till jägersro som jag tror är den närmaste galoppbanan. Vad ska jag göra? Sedan vill jag veta hut man gör när man vill ha en galopptränare?

Sv: Hur ska jag göra?

Har du en häst som du vill ha i träning är det bara att kontakta olika tränare. Bilda dig en uppfattning om den som individer. Alla finns på
www.galoppsport.se

Vill du börja och nosa på sporten (vet inte om du är ung eller vuxen) så kan det vara en bra idé att kontakta Ung Galopp
www.unggalopp.se

2 timmar till bana är inga problem. Finns flera tränare mellan Kalmar o Västervik t ex.

Lycka till!

Tänkte just säga ungefär som Genberg, 2 timmar är inte så farligt, det borde finnas massor med tränare i de krokarna. :)

vart i bleking bor du. jag bor i osby och har bana men jag är varken tränare eller jockey. det är min styvpappa som föder upp och sen tränar hans dotter hästarna. kan ju alltid fråga om du får rida på banan men då är de ju ensam som gäller. var bara en fundering. kanske lite närmre än jägers men som de ovan säger så finns de massvis med tränare runt om dej...

Det hade vart jättesnällt om du kunde fråga det. Jag bor i karlshamn. Min häst heter El Lambie och är en Arab. Jag heter olivia dahlroth. Så du får gärna fråga :)

Liknande trådar

Hästmänniskan jag går just nu på två ridskolor. en har jag gått på den jag va 6 år, men känner att jag inte utvecklas då det bara kommer in nya (o...
Svar
7
· Visningar
652
Senast: Badger
·
Hundträning Hej. Jag funderar på vad ni har för passitivitetstips? Min hund går upp i varv och tar extremt lång tid på sig att varva ner på nya...
Svar
12
· Visningar
626
Senast: Grazing
·
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 723
Senast: Maniac123
·
Hundträning Byn som jag bor i anordnar hundpromenader ett par gånger i veckan. Jättebra träning tänkte jag. Själv har jag inget behov av social...
Svar
8
· Visningar
1 972
Senast: Sesca
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• MyDog 2025
  • Kattbilder #10
  • Akvarietråden V