BuenoBull
Trådstartare
Nu kommer jag ev. få ett boende på skolan och då tror jag att jag kommer få alldeles för lite tid för mina marsvin. Ska jag sälja dem eller ha dem kvar? Jag vill ha dem kvar och jag tycker om dem jättemycket men samtidigt känns det elakt att inte lägga ner nån tid på dem. Visst kan de bo kvar här men då blir de bara matade och ingen håller på med dem. Jag kommer plugga tre år så det känns "meningslöst" att ha dem hos nån slags fodervärd och ta hem dem när jag studerat färdigt. De är nu 3 år så de kommer inte ha så långt kvar när jag då får tillbaka dem. Och så är det ju bättre för dem att få bo kvar hos någon och inte flytta runt dem.
Sen är det ju det med att hitta ett bra hem åt dem. Ingen nära kompis kan ta dem. Jag vill ju veta att de kommer till ett hem hos någon som tänker engagera sig i dem och som bryr sig om deras hälsa och välfärd.
Hur ska jag göra tycker ni? Nån som är sugen på marsvin?
*detta är ingen annons*
Sen är det ju det med att hitta ett bra hem åt dem. Ingen nära kompis kan ta dem. Jag vill ju veta att de kommer till ett hem hos någon som tänker engagera sig i dem och som bryr sig om deras hälsa och välfärd.
Hur ska jag göra tycker ni? Nån som är sugen på marsvin?
*detta är ingen annons*