Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag funderar på att förnya mig lite inför våren/sommaren med en ny uppsättning skor och kläder. Så hur tycker ni att en man kring 30 ska klä sig ? Vad är egentligen snyggast? Hur ska en man klä sig för att ni ska kolla en gång extra ?
Jag håller med, jag tycker en man klär sig snyggt som är bekväm i sin stil sen är det sekundärt vilken stil det är. Men mer någon som har lagt tid och intresse på att hitta det dom gillar och trivs i/klär i och bär det med självförtroende skulle jag säga.Det där är ju jättesvårt.
Om jag exempelvis kollar extra på en kille i en viss stil, betyder det inte att jag kollar på en annan med samma stil.
Handlar så mycket om hur personen bär upp kläderna och hur hen ser ut att trivas i sin stil.
Man ska klä sig i det man själv tycker är snyggt
Jag funderar på att förnya mig lite inför våren/sommaren med en ny uppsättning skor och kläder. Så hur tycker ni att en man kring 30 ska klä sig ? Vad är egentligen snyggast? Hur ska en man klä sig för att ni ska kolla en gång extra ?
Det beror nog på vad det är man vill uppnå. Att få folk att kolla extra är inte så svårt, bara att klä på sig någonting så man sticker ut lite ur mängden.Jag funderar på att förnya mig lite inför våren/sommaren med en ny uppsättning skor och kläder. Så hur tycker ni att en man kring 30 ska klä sig ? Vad är egentligen snyggast? Hur ska en man klä sig för att ni ska kolla en gång extra ?
Det du är bekväm i OCH se till att kläderna är välsittande. Ett par mjukisbyxor kanske är superbekväma, men hittar du ett par riktigt bekväma, välsittande jeans lär de vara ungefär tusen gånger snyggareJag funderar på att förnya mig lite inför våren/sommaren med en ny uppsättning skor och kläder. Så hur tycker ni att en man kring 30 ska klä sig ? Vad är egentligen snyggast? Hur ska en man klä sig för att ni ska kolla en gång extra ?
Det du är bekväm i OCH se till att kläderna är välsittande. Ett par mjukisbyxor kanske är superbekväma, men hittar du ett par riktigt bekväma, välsittande jeans lär de vara ungefär tusen gånger snyggare
Vad brukar du ha och vad känner du att du vill förändra? Är det tex jeans och t-shirt du brukar ha (tar det som exempel eftersom det är så vanligt) så kanske du kan testa jeansmodeller du inte testat innan, eller färger du inte testat innan, och någon t-shirt/tröja i annat material och andra färger? Då borde det ju fortfarande kännas bekvämt och kännas "som dig" men ja, lite nytt.
Fast det är väl hyfsat omöjligt att råda sådant när man inte vet hur du ser ut. Alla passar inte i modet som är och passar man inte i det så ser det inte särskilt bra ut. Det bästa är väl att gå till en butik och be någon om råd.Jeans och t-shirt har jag typ året runt. Men är inte det lite tråkigt ?
Jag kan ju såklart alltid köpa fler jeans och fler t-shirts. Finns ju många varianter på det som sagt . Ska det va tryck, v-ringat , tajt, löst sittande osv osv ? Det här med mode är ju en hel vetenskap .
Vit skjorta är alltid rätt.
Alltså, jag skulle tycka vissa passar i sopsäck om det är så och andra inte pga deras utstrålning och självkänsla. Det är inte ytan som räknas. Klä dig i det du känner dig bekväm i, då får man automatiskt en härligare utstrålning och självkänsla.
Och jag tycker inte det är så snyggt gillar hellre rutiga skjortor!
Fast det är väl hyfsat omöjligt att råda sådant när man inte vet hur du ser ut. Alla passar inte i modet som är och passar man inte i det så ser det inte särskilt bra ut. Det bästa är väl att gå till en butik och be någon om råd.
Friluftskläder
Beror ju på vem som ska bli attraherad. Generellt kanske () man blir attraherad av folk med samma stil som en själv?. Så välsittande (!) kläder i samma stil som de man vill ska attraheras av en?
Tänker att det kanske väl inte är kroppsbyggnaden i sej som avgör helt. Är ju olika för olika ansiktsformer och drag osv som avgör lite vad man passar i också när det gäller v ringat och sånt.Jag har lagt upp en bild i nån tidigare tråd. Minns inte vilken? . Jag har väl en ganska normal kroppsbyggnad 175, 68 kg. Mesomorph kroppstyp.