Hur sjutton knäpper man fast bettet?

A

Athina

Tänkte köpa detta fina träns, men kan inte lista ut hur man skall få dit bettet...
Tänk om jag köper det och fortfarande inte kan lista ut det.. vad gör jag då?:smirk:

1004.jpg

infogar en bild på ett annat med samma fästanordning, fast annan vinkel...
1003.jpg

Sv: Hur sjutton knäpper man fast bettet?

de e inte svårt, men mktmkt svårt att förklara, men prova dig fram så förstår du nog!! Lycka till ;)

Jag lovar! Det ger sig när du får det i handen!!

Man trär lixom upp lädret ur öglan så man kan öppna den, och även ta bort metallbiten.. Mycket enkelt, mycket hållbart, mkt lätt att justera om så önskas!

Så ni har båda (äve Jossan_92) sånt träns?
Är dem prisvärda???
tycker läder kvalistorten på minner om dem tyglar jag har (från Murphy Leather), vill ju liksom att det skall vara samma och inte något hårt krafs som finns över allt...:angel:

Senast ändrad av en moderator:

Liknande trådar

Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
776
Senast: Lisen82
·
Hästmänniskan Fy vilken jobbig sits jag har satt mig i. För två år sedan köpte jag en unghäst då min andra häst var skadad och det verkade inte som...
Svar
16
· Visningar
2 177
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
33 034
Senast: netia
·
Hundträning (OBS! Långt inlägg) Hej! Jag har en border collie tik på över 1 år som jag har fått lite problem med i vallningen, annan träning och...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 473
Senast: Ragdoll
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar