Hur sjutton får man bilderna från photoshop/kameran

Sv: Hur sjutton får man bilderna från photoshop/kameran

jag har nu en sida på photobucket och ska försöka lägga in bilden som heter PICT1277.JPG (hitta på) men det går inte vad är fel?
 
Sv: Hur sjutton får man bilderna från photoshop/kameran

Vad står det när det inte fungerar?
 
Sv: Hur sjutton får man bilderna från photoshop/kameran

vad är det du försöker göra som inte fungerar?
Om du ger en lite bättre beskrivning så är det lättare för oss att hjälpa dig. :)
 
Sv: Hur sjutton får man bilderna från photoshop/kameran

Hur man gör helt enkelt, hur man får in bilden i ett fotoalbum på internet! (photobucket)
 
Sv: Hur sjutton får man bilderna från photoshop/kameran

Men du har ju kommit så långt att du lägger in bilder, men något felar när du skickar dem, så det behöver du väll ingen beskrivning över?
 
Sv: Hur sjutton får man bilderna från photoshop/kameran

Men antagligen finns det någon stans där du kan ladda upp filerna, och då bläddrar du bara efter filen, och laddar sen uppden. Vad är det du inte förstår?
 
Sv: Hur sjutton får man bilderna från photoshop/kameran

Som jag förstår det har du problem med att ladda upp bilden på Photobucket. Det blir nåt fel när du laddar upp..

Har aldrig använt mig av Photobucket, men det finns inte någon gräns hur stora bilderna får vara? Så du måste minska ner den för att kunna ladda upp...
 
Sv: Hur sjutton får man bilderna från photoshop/kameran

Photobucket förminskar själva. Däremot får de inte vara vissa filtyper om jag inte minns fel, men jag antar lite smått att Eileen läst vad det är som går och inte går att lada upp, så det borde ju inte vara problemet...
 

Liknande trådar

Dressyr Jag har jobbat en del med färger och vet att just färgåtergivningen i digitala bilder är ett hel vetenskap i sig. På en dator beror det...
16 17 18
Svar
342
· Visningar
22 401
Senast: hundtant
·
IT & mobiler Inte alla wifi. Vårt hemma funkar fint. Men kommunens funkar bara på 24-timmars-åtkomst. Att logga in med mitt jobbkonto funkar inte...
Svar
0
· Visningar
399
IT & mobiler Jag har Samsung och min kompis har Iphone. Tidigare har vi kunnat skicka bilder till varann på messenger, men på sistone har de blivit...
Svar
10
· Visningar
8 188
Bukefalos Kanske bara ett problem för mig, men skulle precis lägga in en ny tråd i Fritid-forumet. Från mobilen (android) får jag inte upp...
Svar
2
· Visningar
445

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp