Hur sjutton återställer man detta?!

horselove

Trådstartare
jag min dumskalle, råkade igår klanta till mig en del..

Detta genom att göra så att det där fältet där startknappen finns blev TRE rader istället för en..(förstår ni vad jag menar?) nu har jag iallafall på något vis lyckats dra ner till två.. men så att det blir en igen är helt omöjligt, jag gör på samma vis som när det blev två ifrån tre, men det GÅR tametusan inte!

HUR GÖR MAN?!?!?!?! :confused:

tacksam för svar :bow: , eftersom detta gör mig GALEN! :crazy:
 
Sv: Hur sjutton återställer man detta?!

horselove skrev:
jag min dumskalle, råkade igår klanta till mig en del..


HUR GÖR MAN?!?!?!?! :confused:

tacksam för svar :bow: , eftersom detta gör mig GALEN! :crazy:

Du gör såhär: Klicka med högermusknapp någonstans på startmenyn, så du får upp en slags meny. Där bockar du av "Lås Aktivitetsfältet" När du gjort det så är det fritt fram att ändra storleken på startmenyn till tex en rad. Då drar man bara i översta punkten i startmenyn och drar den söderut. Lycka till
 
Sv: Hur sjutton återställer man detta?!

I detta forumet till skillnad mot vissa andra :angel: behöver man inte använda citatsvar för att det ska framgå vem man svarar. Det framgår av länkarna uppe till höger i varje inlägg dels vilket inlägg man svarat på (klicka på länken så tas du till det inlägget om det är svar emellan) ochh vilken användare man svarat

Citatsvar behövs bara om man speciellt vill förstärka det man svarar på :angel:
 
Sv: Hur sjutton återställer man detta?!

tack, jag löste det själv till slut, på ett annat sätt, men då blev grejerna i det fältet i fel ordning..*muttrar* men TACK för din hjälp!

akn: vad spelar det för roll om kowal tar citatsvar eller inte i det här fallet? :confused:
 
Sv: Hur sjutton återställer man detta?!

horselove skrev:
akn: vad spelar det för roll om kowal tar citatsvar eller inte i det här fallet? :confused:
Det spelar ingen större roll i det här fallet, men nästan alla killarna från det där andra forumet gör likadant vid varenda svar. Detta för att på "deras" forum är det enda sättet att se vems inlägg de svarar på. Trådarna tenderar att bli mycket svårlästa.

Du vet, att man påpekar en sak i en tråd behöver inte betyda något större just där i den tråden. Sedan finns ju chansen att även de av våra användare som "missbrukar" citatsvar ser detta och kanske tänker sig för nästa gång.

Som du ser sa har jag redigerat i citatet så att bara det jag svarar på är med;)

Och förresten är mitt nick A_K_N, inte akn :angel:
 
Sv: Hur sjutton återställer man detta?!

Okej jag förstår din poäng Miss Moderator.

Ja alla andra forum jag håller till på använder man citaten flitit för att snabbt se när man loggar in om någon har svarat på ens inlägg.
 
Sv: Hur sjutton återställer man detta?!

kowal skrev:
Ja alla andra forum jag håller till på använder man citaten flitit för att snabbt se när man loggar in om någon har svarat på ens inlägg.

Jo jag vet hur det funkar på det där andra forumet, jag finns där oxå :angel:

Men så funkar det inte här ;)

Man behöver ibland lära om lite och man kan faktiskt lära även gamla hundar att sitta ;) :rofl:
 
Sv: Hur sjutton återställer man detta?!

Tyckte det var lite roligt att A_K_N själv svarade den ovanstående frågan med ett citat! :D ;)

Två gånger efter varann! :rofl:
 
Senast ändrad:
Sv: Hur sjutton återställer man detta?!

Om du nu läser så svarar jag med att citera det jag svarade på, inte HELA inlägget!

Det är skillnaden mellan att använda citatsvar som det bör användas och att citera hela inlägget eller att använda citatsvar för att man tror att man får en hint i sin kontrollpanel ;)
 

Liknande trådar

Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
25 941
Senast: alazzi
·
  • Låst
Kropp & Själ Tänkte att jag börjar med att dra lite snabb bakgrundsfakta för att göra dagens situation tydligare: Är rent allmänt väldigt smärttålig...
9 10 11
Svar
207
· Visningar
22 614
Senast: LenaH
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Samma häst, samma övning – men ändå så annorlunda! Hade köpt på mig en markarbeteslektion till, och blev förvånad och glad när jag såg...
Svar
0
· Visningar
318
Kropp & Själ Långt men tacksam om någon orkar läsa.. Jag har haft mer eller mindre ständiga problem med ryggont sen en ridolycka 1999. Värken har...
2
Svar
31
· Visningar
5 353
Senast: Alexandra_W
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Födda -21
  • Wobbi stövlar

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp