Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
himla glad för din skull (å ET)!!!!
nu vill jag se dig rida!!!!
Jösses. Ingen dålig foderstat. Får du i henne allt det
tack!
nä hon ska inte ha så mkt mer... hon rids inte så hårt... men hon ska behålla det hon har!
Hon lyckas alltid se kantigare ut på kort, nu är det mest muskler jag vill få på.. men inte så lätt i det här j*a vädret.. går ju inte å trava på vår isgata till volt
totalt får hon
1,5-2kg Fibergi Bas (2 sånna där hippo/krafft-mått)
1Kg Hippo Bas Harmoni
1Kg Hippo Breed
ca 3dl Hippo Lin
0,5Kg Lusern Hack
9kg hö, men hon äter kanske 7-8kg
Et, välkommen till världen som fullblodsägare man gör inget annat än nojjar över hästens vikt.
Tjock ser den definitivt inte ut...Jag hade nog velat haft upp den lite till.
Et, välkommen till världen som fullblodsägare man gör inget annat än nojjar över hästens vikt.
svarar båda:
hon har energi så det räcker och blir över, tro mig... idag var hon i princip till salu på stående fot..
ET: jag kan å ska aldrig ställa av henne, hon har SUPERPROBLEM med sina muskler ju... å nu har jag fått ordning på dem med hjälp av min massör
nu skrittas hon och travas, koncenterar oss på att gå lugnt å i form... inte speciellt ansträngande för en fd galoppis...
hullet ÄR ett problem för fullblodsägare, speciellt med det kassa stråfodret vi har å inte ville hon ha horsehage som jag körde XX antar mil för å hämta...
kan inte ge hur mkt krafft som helst, hon får bara 2 ggr/dag (jag ger lite när jag rider så då blir det 3ggr)...
finns lite före å efter-bilder... hon är miljoner gånger rundare
http://hem.bredband.net/nyblin/ så finns det en 2005, 2st 2006...