Hur ser er vinter ut?

Sv: Hur ser er vinter ut?

*knapplån*

Haha, joo, det var (blyge :o ) jag.
Jaa, det var du som tränade i grimman med den fina lilla killen :idea: (Chadow vart lite förtjust i honom :D )

JO, hehe, det är vi som köpt 'na, (skräcködlan som Walle sa :p )

Ullis har ju köpt en brun Appendix, tror jag det var, såg du inte honom?
Hon red först, och..sist, tror jag. Fast jag vet inte vad han heter.

Aha men då har ju vi träffats:D jag är rätt blyg jag med ska du veta...=/
Japp det var jag men lillskiten. Jasså det blev hon, hehe han brydde sig inte särskilt mycket om nån:D han var så goooo min grabb:love:

Okej så nu får du ut och träna och tävla med henne då=) kul!! (min andra häst kallades huggormen av Tommy Bäcklund för han slickade bak öronen och drog upp näsvingarna när andra hästar han inte gillade hon ivägen:rofl: )

Missade Ullis nya häst...kom senare och åkte tidigare..synd för jag hade gärna vilja se han. Vad är det för mamma till din Chadow? Vet att Baren är pappa, har träffat han mååånga gånger och varit med på träningar med honom, har också några kort på honom nånstans:angel: :D
Lycka till med din Chadow!

*knapplån*

Tack så mkt, lycka till med din "lillskit" också! :)

Pjaa, Skräcködlan fick hon för att hon Gick med lång hals och huvudet högt, du vet dom där dinosaurierna med lååånga halsar och små huvudet som äter gräs :D (lillefot i "landet för längesedan":angel: )

Fast sedan gick det bättre!:)

Jodå , visst ska vi ut och tävla :devil:
Ni ska väl också ut? På Halter?

Chadows mamma är : Pets Hepcat
Har du bilder på Baren?
pm:a? :angel: :o :D (om det går)

Jaha var det därför hon kallades så...lilla skräcködlan:D

Japp nog blir det tävling! Blir väl showmanship och taril at halter till att börja med.

Jaha gamla Pettsan är mamma alltså;) henne har jag också sett. Du vet att Chadow har en helbror i blge va? Och halvbror där med...

Har tyvärr inga bilder på datorn utan på kort någonstans...men ska leta efter dom så kan jag scanna in dom så du får dom om du vill:)

Ja...ni ser rubriken...

Vad har ni framför er i vinter?

Nån tävling/tävlingar?
Träning för vårens tävlingsäsong?

Så...berätta.......

Hastarna har vila nu, skall sattas igang nar jag kommer hem i mitten av december, darefter traning, traning, traning forhoppningsvis hittar jag nan praktik plats som jag kan ta med ena hasten till sa att vi kan trana annu mer darefter tavlingar till varen!:bump: och sommmaren:banana:

*KL*
Nu i november så ska jag vara med i en hopptävling och 2dressyrtävlingar i klubbnivå, sedan är det en klubbhoppning i december, vi börjar trappa ner redan i december.. då ska vi öva "läskiga" saker som presenning å sådant.. sedan så börjar vi trappa upp lagomt till vårens första westerntävling i maj :banana:

Vi ska flytta så det blir ev flytt för pållis också. Kommer bli en lugn vinter på träningsfronten tror jag. Ska mest vara ute och busa i skogen. Kanske åker på några träningsdagar och kör nått pass hemma då och då.

Ska börja rida stoet igen efter skada och bygga upp hennes muskler och kondis. Ska försöka få tag i utr till valacken som passar så jag kan sätta igång med hans träning på allvar nu.

Jaha var det därför hon kallades så...lilla skräcködlan:D

Japp nog blir det tävling! Blir väl showmanship och taril at halter till att börja med.

Jaha gamla Pettsan är mamma alltså;) henne har jag också sett. Du vet att Chadow har en helbror i blge va? Och halvbror där med...

Har tyvärr inga bilder på datorn utan på kort någonstans...men ska leta efter dom så kan jag scanna in dom så du får dom om du vill:)

*kl*

Jupp! och idag ville lilla skräcködlan hellre hälsa på kossorna i det nya stallet än att stå i sin box, så hon klev över vattenhinkarna och mamma och gick till andra sidan stallet, knäppa häst..:p

Då får jag önska lycka till på framtida tävlingar, det såg fint ut när du
(ni) tränade.

Pettsan är väl död? eller missförstod jag Ullis?:confused: men iaf, jo jag vet att hon har två bröder, en av dom (vet jag iaf) tillhör "min" tränare borta i Bjurs, men hon har tyvärr slutat nu...

Det vore jätteskoj om du kunde scanna in dom! :idea:

*kl*

Jupp! och idag ville lilla skräcködlan hellre hälsa på kossorna i det nya stallet än att stå i sin box, så hon klev över vattenhinkarna och mamma och gick till andra sidan stallet, knäppa häst..:p

Då får jag önska lycka till på framtida tävlingar, det såg fint ut när du
(ni) tränade.

Pettsan är väl död? eller missförstod jag Ullis?:confused: men iaf, jo jag vet att hon har två bröder, en av dom (vet jag iaf) tillhör "min" tränare borta i Bjurs, men hon har tyvärr slutat nu...

Det vore jätteskoj om du kunde scanna in dom! :idea:

Haha kossorna var mycket intressantare tyckte hon då:D

Tack:) han var väldigt lugn och snäll för att vara första clinicen vi är iväg på. Är så nöjd så. Hann tyvärr inte se er så mycket men det lilla jag såg kämpade du på bra:) vi lär väl ses på tävlingarna härframöver!

Jo Pettsan är död. Hmm vem är det som har bror till Chadow i Bjurs? Och vem är den tränaren?:confused: Du får gärna PMa om du inte vill skriva här...
Dom jag vet är emelynes maidits pain ochio och marias maidits red robin...robin är väl helbror till din.

Ska bara försöka leta rätt på bilderna först:cool: :D

Haha kossorna var mycket intressantare tyckte hon då:D

Tack:) han var väldigt lugn och snäll för att vara första clinicen vi är iväg på. Är så nöjd så. Hann tyvärr inte se er så mycket men det lilla jag såg kämpade du på bra:) vi lär väl ses på tävlingarna härframöver!

Jo Pettsan är död. Hmm vem är det som har bror till Chadow i Bjurs? Och vem är den tränaren?:confused: Du får gärna PMa om du inte vill skriva här...
Dom jag vet är emelynes maidits pain ochio och marias maidits red robin...robin är väl helbror till din.

Ska bara försöka leta rätt på bilderna först:cool: :D

Hehe, jo det lär vi göra..:D

Jo, jag vart faktiskt förvånad över hur lugn och samlad han var, fast jag har väl inte sett så många fölisar i "mina dar" . :D

Jo jag menade Emelyns. Hehe, hon var också intresserad av Chadow :angel:
Så tråkigt att Pettsan är död..
Jo tack, båda jag och Chadow kämpade på bra! (MEN MERA BEN!!!;) )

Jadu... Vad har jag för planer?
*Dressyrtävling
*2 shower med spegeltrail
*Kurs för P.L (står iaf på reserven)
*Ropingkurs för L.N

Samt en massa uteritter, diverse träningar i dressyr och western(ska försöka mig på b-tävlingar nästa år), inkörning av lillen, tolkning.... :)
Jag gillar verkligen vintern!! :love:

På 8-åringen ska träningen trappas ned och sen ska han vila i ungeför en månad. Igångsättning januari/februari, ska vara i form till April Show. Ska försöka hitta en ny tränare också (alla bara flyttar härifrån ju! :cry: :D).

3-åringen ska ridas igång igen, han har precis vilat.
Förhoppningsvis får vi honom såld innan 8-åringen ska sättas igång igen.

Jadu... Vad har jag för planer?
*Dressyrtävling
*2 shower med spegeltrail
*Kurs för P.L (står iaf på reserven)
*Ropingkurs för L.N

Samt en massa uteritter, diverse träningar i dressyr och western(ska försöka mig på b-tävlingar nästa år), inkörning av lillen, tolkning.... :)
Jag gillar verkligen vintern!! :love:

Låter som om vintern är full av aktiviteter för lilla räkan och dig...
Men vad är spegeltrail? *nyfiken*
Ja vill också på Roping.. synd att man är tvungen att ha jour på skolan just den helgen... typiskt....
Men PL ska jag till iallafall.... så vi kanske syns till helgen !!!
/Erik:eek:

Låter som om vintern är full av aktiviteter för lilla räkan och dig...
Men vad är spegeltrail? *nyfiken*
Ja vill också på Roping.. synd att man är tvungen att ha jour på skolan just den helgen... typiskt....
Men PL ska jag till iallafall.... så vi kanske syns till helgen !!!
/Erik:eek:

Finns två platser kvar på ropingen om du kan bli ledig!

Men hej! :) Spegeltrail är som en vanlig trail fast man gör alla grejerna tillsammans! (jag å Angelique) Vi ryggar L:et emot varandra, öppnar grinden tillsammans osv...

Men försök byta jourhelg då och häng med på ropingen, det kommer bli skitkul tror ja! :p (förutom att jag är skitkass på att kasta lasso.. :D )

Kyla och mycke snö. :devil: :rofl:

Förhoppningsvis en mindre tjock häst i kondition till våren och sommare så vi kan börja träna på riktigt

Men hej! :) Spegeltrail är som en vanlig trail fast man gör alla grejerna tillsammans! (jag å Angelique) Vi ryggar L:et emot varandra, öppnar grinden tillsammans osv...

Men försök byta jourhelg då och häng med på ropingen, det kommer bli skitkul tror ja! :p (förutom att jag är skitkass på att kasta lasso.. :D )

Okej. låter ju skojj ! :D Vore ju jättekul men tror det blir svårt att få ledigt.. men kan försöka be väldigt snällt... annars får man väl hoppas på en "nästa gång" och hoppas att man inte behöver vara proffs för att vara med då...
Man måste ju börja någon gång.. Har inte ens ett bra lasso jag.. :devil: MÅSTE FIXAS !! :smirk:

Kan inte heller kasta för fem öre, men vi får väl hoppas att det har blivit liiiite bättre efter kursen...:rofl:

Se till att blinka riktigt i ögonen när du ber om ledigt och förklara att just den här kursen är mycket viktig för ditt fortsatta liv som tävlingsryttare..;) :D

Liknande trådar

Hästvård Hej! Min häst har ett återkommande problem där han får som strävhårig päls ca 1-3 månader efter klippning nr 2 (som blir runt nov-dec)...
2
Svar
29
· Visningar
1 430
Hemmet Som rubriken antyder är jag på jakt efter en ny dammsugare då vår gamla som var här när vi köpte sommarstugan har gett upp. Gärna en...
Svar
16
· Visningar
570
Senast: sthu
·
Hoppning Ja, som rubriken lyder. Jag kanske har missat en viktig poäng med detta eftersom jag själv aldrig tävlat i hoppning annat än på...
Svar
11
· Visningar
1 603
Senast: co-SMAD4
·
Ridning Jag har nyligen börjat rida på ridskola, efter ett liv med träning och tävling på egna hästar. Trivs bra med ridskolan, ridläraren är...
2
Svar
20
· Visningar
1 150
Senast: cewe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar