Sv: Hur rida i djupsnö? (Norrlänningar?)
Åh, söta lilla shettis, jag verkligen ser den skuttandes framför mig, stackarn.
Jag har oxå varit rädd att rida då det är mörkt, men har tagit mig i kragen, tack vare min underbara ponny som visade mig att han ser hur bra som helst! Jag red utan pannlampa tom innan snön kom och det gick jätte bra och var en häftig upplevelse. Nu lyser ju snön upp mkt så det är inte så mörkt-prova om så bara en liten bit o sen längre för varje gång du känner att du fixar det.
Älgarna gillar jag inte heller, men de brukar inte störas av hästarna, varg däremot vet jag inte mkt om, men de borde väl hålla sig undan då man kommer på häst?
javiist jättemysigt och fint med snö, men jag tycker lite synd om min minishettis...idag såg han ut som ett rådjur som hoppade fram i snön för att komma in i hagen, och när han väl kommit in i hagen står han bara där med snö upp till bogarna och äter sitt hö-han kan inte springa ju....
och jag rider inte nu under den mörka tiden heller, dels är jag mörkrädd och skitskraj för älgar(har gott om dem här nere samt varg!!!) -vad göra-
Åh, söta lilla shettis, jag verkligen ser den skuttandes framför mig, stackarn.
Jag har oxå varit rädd att rida då det är mörkt, men har tagit mig i kragen, tack vare min underbara ponny som visade mig att han ser hur bra som helst! Jag red utan pannlampa tom innan snön kom och det gick jätte bra och var en häftig upplevelse. Nu lyser ju snön upp mkt så det är inte så mörkt-prova om så bara en liten bit o sen längre för varje gång du känner att du fixar det.
Älgarna gillar jag inte heller, men de brukar inte störas av hästarna, varg däremot vet jag inte mkt om, men de borde väl hålla sig undan då man kommer på häst?