Hur rengöra plast?

Rie

Trådstartare
Hur får jag bort de mörka märken som blivit i den vita plasten som besticken ligger i?
Besticklådan befinner sig i en husvagn som ska säljas och jag vill ju givetvis få den att se så fin ut som möjligt. Vagnen är ytterst lite använd men där har det blivit märken av besticken:mad:

Någon som har ett eller två supertips?

Sv: Hur rengöra plast?

Inte värre? Jag trodde eftersom det verkar vara special för husvagn att allt sådant kostar multum....

Sv: Hur rengöra plast?

Åker du till ÖB kostar dom nog till och med ännu mindre. Om det inte är nån specialspecialstorlek... :)

Liknande trådar

Hemmet Efter minst sju år av handdiskande vill jag inte mer. Jag älskar matlagning och som det är nu får jag diska minst 2 - 3 gånger om dagen...
2
Svar
39
· Visningar
1 105
Trädgård & Växter Runt hela huset ligger stenläggning, ca 150 kvm... Mycket vackert men... Inte längre. Jag hade på känn att det skulle bli såhär men...
Svar
11
· Visningar
406
Senast: Unafraid
·
Juridik & Ekonomi Jag sitter i en väldigt tråkig och frustrerande sits. För fyra månader sedan gick vår TV sönder, precis en sådan där dag när vi var...
2
Svar
24
· Visningar
1 898
Senast: Derivata
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 758
Senast: Lavinia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar