Sv: Hur otrevlig får man vara innan inläggen raderas eller det kommer en varning?
Här kan jag skriva under , och är väl medveten om att jag är "besvärlig" då jag är väldigt bra på att locka fram folks sämsta sidor.
Ser man det från ett mindre positivt sätt så ser man en bråkstake, ser man det från ett mer positivt, så ser man ett slags försök till civilkurage. jag tycker faktiskt inte att det är okey att skrämma bort folk med otrevligheter. Jag väljer helt medvetet att bli måltavla ibland
För jag mopsar notoriskt för att jag inte gillar "skolgårds" andan.
Jag tycker det är fel oavsett vem som dominerar skolgården för tillfället. även om det råkar vara jag
Sedan de sa ngt så bra att jag inte kan citera det ens korrekt i debatt efter uppdrag granskning om Bjästa.
Det viktiga är inte att stå upp för det man tror på - utan att hålla sams
Bara för det kommer jag länka ang bullying till mina medbukare
Det vanligaste missförståndet är att det är den svaga som mobbas - tvärtom - de starka upplevs som hot... Därför jagas dess bort för att minska konkurrensen. Man vill inte ha konkurrens.
Länk ang bullying - fritt översatt dominera genom härskarteknik
:http://www.bullyonline.org/workbully/index.htm
Precis i linje med vad du skriver
tack för ordet moderator(er)
Hehe, jag är inte oskyldig, jag kan vara ganska bitsk själv och min härskarteknik är att vara korrekt och svara snällt trots att jag blir kallad både det ena och det andra. Det retar gallfeber på folk att jag inte kallar dem idioter mm trots att de är otrevliga till max, så till den milda grad att vissa tom påstår att jag gjort det och läser in det i de mest oskyldiga inlägg.
Här kan jag skriva under , och är väl medveten om att jag är "besvärlig" då jag är väldigt bra på att locka fram folks sämsta sidor.
Ser man det från ett mindre positivt sätt så ser man en bråkstake, ser man det från ett mer positivt, så ser man ett slags försök till civilkurage. jag tycker faktiskt inte att det är okey att skrämma bort folk med otrevligheter. Jag väljer helt medvetet att bli måltavla ibland
För jag mopsar notoriskt för att jag inte gillar "skolgårds" andan.
Jag tycker det är fel oavsett vem som dominerar skolgården för tillfället. även om det råkar vara jag
Sedan de sa ngt så bra att jag inte kan citera det ens korrekt i debatt efter uppdrag granskning om Bjästa.
hallå - hur kan husfriden vara viktigastDet viktiga är att inte klaga
Det viktiga är inte att stå upp för det man tror på - utan att hålla sams
Bara för det kommer jag länka ang bullying till mina medbukare
Det vanligaste missförståndet är att det är den svaga som mobbas - tvärtom - de starka upplevs som hot... Därför jagas dess bort för att minska konkurrensen. Man vill inte ha konkurrens.
Länk ang bullying - fritt översatt dominera genom härskarteknik
:http://www.bullyonline.org/workbully/index.htm
Precis i linje med vad du skriver
tack för ordet moderator(er)
Senast ändrad: